Gmina Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Plac Tadeusza Kościuszki 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 270 03 00
- Data zamieszczenia: 2022-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów Łódzki
Plac Tadeusza Kościuszki 2
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 42 270 03 00
REGON: 472057738 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO oraz klastra sprzętowego urządzeń UTM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ IDostawa i wdrożenie oprogramowania SIEM (Security Information Event Management) umożlwiającego zbieranie i przechowywanie informacji o zdarzeniach IT oraz wspomagającemu organizację w utrzymaniu zgodności z wymaganiami RODO.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania SIEM (Security Information Event Management) umożlwiającego zbieranie i przechowywanie informacji o zdarzeniach IT oraz wspomagającemu organizację w utrzymaniu zgodności z wymaganiami RODO, jego wdrożenie, świadczenie bezpłatnych usług: gwarancji, wparcia producenta oraz asysty technicznej wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – OPZ SIEM. Opis należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania WykonawcówCZĘŚĆ IIDostawa i wdrożenie zintegrowanego system bezpieczeństwa (UTM) – 2 szt.Przedmiotem zamówienia jest:a) dostawa dwóch urządzeń sieciowych klasy UTM (dalej: „Urządzenia”), wraz ze stosownymi licencjami; Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany sprzętu na nowy (trade up), w wyniku czego zamawiający przekaże zamawiającemu obecnie posiadane urządzenia Fortinet Fortigate 100D: nr seryjny FG100D3G13807814 oraz FG100D3G16820911, licencja ważna do 08.08.2022 r. [Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web & Video Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare) wraz z usługą AHB];b) instalacja, konfiguracja (migracja konfiguracji z zastępowanych urządzeń) i uruchomienie urządzeń w ramach infrastruktury posiadanej przez Zamawiającego,c) świadczenie bezpłatnych usług wsparcia technicznego przez dedykowanego eksperta posiadającego certyfikat NSE4/CCNP lub równoważny, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ,d) dostarczenie licencji upoważniających do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów, obejmujących co najmniej: Kontrolę Aplikacji, IPS, Antywirus, Analizę typu Sandbox (z uwzględnieniem sygnatur do ochrony urządzeń mobilnych - co najmniej dla systemu operacyjnego Android), Analizę typu Sandbox, bazy reputacyjne adresów IP/domen na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru;e) aktualizacja oprogramowania Urządzeń przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – OPZ UTM. Opis należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa rozbudowy systemu informatycznego Biura Karier UŁ o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę systemu
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa Oprogramowania dla podniesienia cyberbezpieczeństwa w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
Dodano: 2022-07-29 - DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO I FINANSOWO-KSIĘGOWEGO WRAZ Z MODUŁEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH (ERP)
Dodano: 2020-07-13 - Usługa dostawy i wdrożenia: oprogramowania do modelowania i symulacji ścieżek diagnostyczno-terapeutycznych w ramach projektu „BRaIn – Badania Rozwój Innowacje w łódzkim kampusie biomedycyna i farmacji” RPLD.01.01.00-10-0003/17 oraz oprogramowania do modelowania i zarządzania strategią w oparciu o metodykę BSC w ramach projektu "Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni" POWR.03.05.00-00-Z031/18
Dodano: 2020-05-15 - Modelowanie i optymalizacja procesów w administracji publicznej – oprogramowanie w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno - komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego”
Dodano: 2018-11-14 - Dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych w geoportalu oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu „Rozbudowa e-Administracji w Powiecie Łaskim” (zadanie nr 9.2, 11.3)
Dodano: 2018-01-29 - Dostawa oprogramowania do gromadzenia i analizy jakościowej danych wraz z licencją stanowiskową dla jednego użytkownika wraz ze wsparciem technicznym w zakresie użytkowania przedmiotowego oprogramowania.
Dodano: 2017-06-30 - Dostawa oprogramowania do gromadzenia i analizy jakościowej danych wraz z licencją stanowiskową dla jednego użytkownika wraz ze wsparciem technicznym (kontraktem serwisowym) w zakresie użytkowania przedmiotowego oprogramowania.
Dodano: 2017-04-12