Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz tablicy interaktywnej z dedykowanym projektorem w ramach zadania inwestycyjnego Uruchomienie specjalistycznego laboratorium pod nazwą OMICRON zlokalizowanego w przyziemiu i parterze budynku Katedry Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medium w Krakowie. Nr spr nadany przez Zamawiającego: DZP/CM/242/3-5/ZP/13

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2013-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz tablicy interaktywnej z dedykowanym projektorem w ramach zadania inwestycyjnego Uruchomienie specjalistycznego laboratorium pod nazwą OMICRON zlokalizowanego w przyziemiu i parterze budynku Katedry Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medium w Krakowie. Nr spr nadany przez Zamawiającego: DZP/CM/242/3-5/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz tablicy interaktywnej z dedykowanym projektorem w ramach zadania inwestycyjnego Uruchomienie specjalistycznego laboratorium pod nazwą OMICRON zlokalizowanego w przyziemiu i parterze budynku Katedry Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medium w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ - Konfiguracje, minimalne parametry i warunki wymagane Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012r. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org - nie dotyczy tablicy interaktywnej z dedykowanym projektorem. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.). Zamawiający wymaga dla zestawów komputerowych z monitorami, aby producent sprzętu oraz podmiot wykonujący serwis gwarancyjny posiadali certyfikaty ISO 9001: 2008 lub równoważne. Dokumenty potwierdzające w/w wymogi należy załączyć do oferty - dotyczy zestawów komputerowych z monitorami. Zamawiający zastrzega, że wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu komputerowego z 0% stawką VAT - dotyczy zestawów komputerowych z monitorami, drukarek i skanera. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z pkt. 3.4 SIWZ Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Katedry Biochemii Lekarskiej, ul. Kopernika 7C, 31-034 Kraków, w zakresie części I przedmiotu zamówienia. 2.Dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Katedry Biochemii Lekarskiej, ul. Kopernika 7C, 31-034 Kraków - w zakresie części II przedmiotu zamówienia. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań systemowych i instalacyjnych na nośnikach CD oraz kart gwarancyjnych. 4.Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ. 5.Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach