Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA DO ISTNIEJĄCYCH OPRAW ORAZ OPRAW ZAPASOWYCH (OBUDOWA, ŹRÓDŁO ŚWIATŁA, UKŁAD ZAPŁONOWY) DLA INSTALACJI OŚWIETLENIA HALI SPORTOWEJ W OBIEKCIE TORWAR I W CENTRALNYM OŚRODKU SPORTU PRZY UL. ŁAZIENKOWSKIEJ 6A W WARSZAWIE.

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298742, 5298748 , fax. 022 529 89 16
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298742, 5298748, fax. 022 529 89 16
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy podległy Ministrowi Sportu i Turystyki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA DO ISTNIEJĄCYCH OPRAW ORAZ OPRAW ZAPASOWYCH (OBUDOWA, ŹRÓDŁO ŚWIATŁA, UKŁAD ZAPŁONOWY) DLA INSTALACJI OŚWIETLENIA HALI SPORTOWEJ W OBIEKCIE TORWAR I W CENTRALNYM OŚRODKU SPORTU PRZY UL. ŁAZIENKOWSKIEJ 6A W WARSZAWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa źródeł światła do istniejących opraw oraz opraw zapasowych (obudowa, źródło światła, układ zapłonowy) dla instalacji oświetlenia Hali Sportowej w obiekcie Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie. Zakres prac obejmuje dostawę ww. elementów instalacji oświetlenia oraz usługę polegającą na zdemontowaniu zużytych i zamontowaniu nowo dostarczonych elementów oraz przeprowadzeniu pomiarów. Zakres rzeczowy : 1. Dostawa: 1.1. 34 szt. źródeł światła (do istniejących opraw Mundial 1kW) - HQI T 1000/D E40. 1.2. 44 szt. źródeł światła (do istniejących opraw Mundial 2kW) - HQI TS 2000/DS. 1.3. 10 szt. zapłonników (do istniejących opraw) ZRM 4000 power PULSE TRI 1.4. 3 kpl. opraw (ze źródłem światła i układem stabilizacyjno - zapłonowym) typu MUNDIAL 1KW S/S WB E40 WI HQIT - 1.5. 7 kpl. opraw (ze źródłem światła i układem stabilizacyjno - zapłonowym) typu MUNDIAL 2KW S/S WB E40 WI HQIT - 2. Wymiana 76 szt. źródeł światła (UWAGA prace na wysokości około 14 m - możliwość wjazdu na płytę Hali pojazdu z wysięgnikiem np. typu STAR), 3. Wymiana 2 szt. kompletnych opraw MUNDIAL 2KW 4. Nacelowanie 78 szt. Opraw MUNDIAL wg. dokumentacji technicznej dostarczonej przez Zamawiającego 5. Pomiar poziomego i pionowego natężenia oświetlenia po dokonanych wymianach wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń. W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający korzysta z uprawnienia nadanego mu w art. 29 ust 3 PZP tj. używa dla opisu przedmiotu zamówienia znaków towarowych. Podyktowane jest to tym że Zamawiający posiada już zamontowane oprawy oświetleniowe z określonym typem układu zapłonowego tych opraw. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem pełnej kompatybilności zastosowanych źródeł światła z istniejącym systemem zapłonowym. Wymagana gwarancja - minimum 12 miesięcy na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia. Termin realizacji dostawy i montażu - w okresie od dnia 03 sierpnia 2009 do dnia 14 sierpnia 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY informuje że, dla udziału w postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3, jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - OFERTA sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kompletna oferta WYKONAWCY zawierała wszystkie powyżej wymienione dokumenty oraz wykaz części zamówienia, których wykonanie WYKONAWCA powierzy podwykonawcom wg. Załącznika nr 3. Jeśli podwykonawcy nie wystąpią - należy wpisać NIE DOTYCZY - Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 3.2.a, wymaga się od WYKONAWCY załączenia pełnomocnictwa do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach