Zespół Szkół Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, ul. Piasta 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7558804 , fax. 022 7558804
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1
ul. Piasta 14 14
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7558804, fax. 022 7558804
REGON: 01726612400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs1piasta.edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Licealnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Zespole Szkół Nr 1 w Milanówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo budowlanych w Zespole Szkół Nr 1 w Milanówku. Zakres przewidzianych prac: - demontaż paneli ściennych - demontaż stropu podwieszanego w pomieszczeniu Dyrektora i Sekretariatu - zerwanie tapet ze ścian - wykonanie stropu podwieszanego w gabinecie Dyrektora - wyrównanie podłoży po zerwaniu wykładzin - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowych na konstrukcji metalowej z wygłuszeniem wełną mineralną - ułożenie paneli podłogowych wraz z oblistwowaniem - roboty malarskie z zagruntowaniem podłoży preparatem Uni-Grunt - malowanie farbami emulsyjnymi - cyklinowanie posadzek z klepki wraz z polakierowaniem lakierem chemoutwardzalnym Szczegółowy zakres prac jest ujęty w kosztorysie ofertowym ( ślepym) . Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym ) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211469
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) 3) dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający na mocy art. 26 ust. 3 PZP wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie przetargu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ), - kosztorys ofertowy ( załącznik Nr 4 do SIWZ) - wypełniony i podpisany projekt umowy ( załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert], - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 [na formularzu ofertowym - załącznik Nr 3 do SIWZ]; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], potwierdzającą że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji, - wykaz minimum dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 5 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( wg zał. nr 6 do SIWZ), - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - ( wg zał. nr 7 do SIWZ), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs1piasta.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty malarskie oraz wymiana sufitów podwieszanych w Oddziale Okręgowym NBP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa i montaż ścianek farmaceutycznych wraz z instalacją oświetlenia.
Dodano: 2016-04-11 - WYMIANA SUFITU PODWIESZANEGO W BUDYNKU NR 25 PARTER i I PIĘTRO NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ.
Dodano: 2016-02-10 - Wykonanie sufitów podwieszanych w budynku nr 31 w Bydgoszczy przy ul. Sułkowskiego 52a (zad. 11674)
Dodano: 2015-11-17 - Wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji stalowej w pomieszczeniach PPW1
Dodano: 2015-06-19 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj akustycznej adaptacji Sali operacyjnej O-211 z wykorzystaniem materiałów dźwiękochłonnych w postaci sufitów akustycznych modularnych, wysp pochłaniających dźwięk, absorberów ściennych, ekranów akustycznych oraz montaż oświetlenia typu LED
Dodano: 2014-07-22 - wymiana mocowania sufitów podwieszonych w budynku biurowym Prokuratury Okręgowej przy ul. Chocimskiej 28 w Warszawie
Dodano: 2014-01-27 - Wykonanie sufitów podwieszanych w korytarzu II piętra w skrzydle I i II Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2013-12-04 - Remont ciągów komunikacyjnych na parterze budynku Instytutu Biologii UPH przy ul. Prusa 12 w Siedlcach
Dodano: 2011-06-15