Przetargi.pl
Dostawa i montaż zestawu nagłośnieniowego w Sali Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej, w ramach zadania, pn.: Remont Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej dla edukacji kulturalnej, ul. Klasztorna 9 Zadanie dofinansowane w ramach Programu: Rozwój Infrastruktury Kultury, Priorytetu: Infrastruktura Domów Kultury, z środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pochodzących z Funduszu Promocji - Etap IV

Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 47-420 Kuźnia Raciborska, ul. Klasztorna 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4191407 , fax. 032 4191407
  • Data zamieszczenia: 2016-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
    ul. Klasztorna 9 9
    47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie
    tel. 032 4191407, fax. 032 4191407
    REGON: 27151873500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zestawu nagłośnieniowego w Sali Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej, w ramach zadania, pn.: Remont Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej dla edukacji kulturalnej, ul. Klasztorna 9 Zadanie dofinansowane w ramach Programu: Rozwój Infrastruktury Kultury, Priorytetu: Infrastruktura Domów Kultury, z środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pochodzących z Funduszu Promocji - Etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa aktywnego, mobilnego systemu nagłośnienia przystosowanego do realizacji wszelkich imprez artystycznych jak również nagłaśniania odczytów, konferencji itp. System powinien być elastyczny konfiguracyjnie i umożliwiać realizację w niewielkich obiektach takich jak: sala widowiskowa MOKSIR Kuźnia Raciborska, zewnętrzne sale widowiskowe i teatralne, aule, sale konferencyjne jak również zapewniać wysoką skuteczność i odpowiednie pokrycie dźwiękiem podczas małych imprez plenerowych. 2. Ponadto system nagłośnienia powinien umożliwić: - przyjęcie do cyfrowego systemu transmisji sygnałów fonicznych minimum 32 kanałów audio ze sceny - możliwa transmisja cyfrowa bezpośrednio ze sceny, - cyfrową transmisję sygnałów fonicznych, bazującą na wielokanałowej cyfrowej sieci AES50, uwzględniającą następujące lokalizacje: a) przedwzmacniacze mikrofonowe, b) cyfrowa konsoleta foniczna, - realizację dźwięku z poziomu cyfrowej konsolety fonicznej dysponującej minimum 40 kanałami miksowania do minimum 25 szyn wyjściowych, - realizację dźwięku dla publiczności i artystów na scenie z poziomu jednej cyfrowej konsolety fonicznej, 3. Urządzenia nagłośnienia powinny umożliwiać modyfikację parametrów elektroakustycznych w sposób zdalny, przy pomocy komputera laptopa-tabletu, stosownie do potrzeb produkcji odbywającej się w sali lub na plenerze. 4. System nagłaśniania frontowego składać się będzie z dwóch szerokopasmowych aktywnych, trójdrożnych zestawów głośnikowych o maksymalnym poziomie ciśnienia akustycznego, co najmniej 136 dB każdy: kanał prawy i lewy. Zestawy trójdrożne mogą być ustawiane na modułach basowych w sposób zapewniających dobre pokrycie dźwiękiem obszaru widowni oraz jego mobilność i szybki demontaż. Istnieje również możliwość zwieszenia modułów szerokopasmowych, np. na rurze ?50 -sztankiecie zainstalowanej nad sceną- plenery- z opcją ich regulacji w płaszczyźnie poziomej oraz pionowej -dodatkowe dedykowane elementy montażowe. Dla rozszerzenia charakterystyki częstotliwościowej w zakresie niskiego pasma system rozszerzony zostanie o cztery zestawy głośnikowe niskotonowe o maksymalnym poziomie ciśnienia akustycznego wynoszącym nie mniej niż 135 dB. Moduły basowe wyposażone są w system kół zapewniający ich mobilność i ułatwiający transport. Dla zapewnienia równomiernego pokrycia dźwiękiem obszaru widowni zestawy głośnikowe szerokopasmowe będą miały odpowiednio kąt propagacji nie mniejszy niż 60 stopni x 40 stopni . Każdy z elementów systemu nagłośnienia frontowego wyposażony jest w procesor DSP, umożliwiający modyfikację parametrów kolumny, a także kształtujący charakter sygnału. Ponadto procesor umożliwia zastosowanie różnych nastawów - presetów w zależności od konfiguracji zestawów głośnikowych, np. tryb karioidy dla zestawów niskotonowych. 5. Jako system monitorowy dla artystów na scenie przewidziano 4 sztuki monitorów scenicznych aktywnych wyposażonych w przetwornik szerokopasmowy, co najmniej 12 oraz przetwornik wysokotonowy nie mniejszy niż 1,25. Zestawy zapewniają maksymalny poziom SPL na poziomie nie mniejszym niż 132 dB. Zastosowane kolumny mają charakter uniwersalny i mogą również pracować, jako samodzielne zestawy nagłośnienia frontowego, montowane na statywie kolumnowym. 6. System ma umożliwiać realizację dźwięku z poziomu cyfrowej konsolety fonicznej dysponującej przynajmniej 40 kanałami miksowania do 25 szyn wyjściowych, fazowo koherentnych. Jako urządzenia miksujące dla systemu frontowego przewidziano konsoletę cyfrową, dla realizatora dźwięku, z której możliwe będzie realizowanie także odsłuchu dla artystów na scenie. Konsoleta cyfrowa ma posiadać pełną automatykę dla 25 zmotoryzowanych tłumików, możliwość zapamiętania i łatwego przywołania pamięci scen, komplet procesorów dynamiki oraz korektorów parametrycznych na każdym kanale wejściowym oraz na każdej szynie wyjściowej. Konsoleta ma być wyposażona w minimum 32 wysokiej jakości przedwzmacniacze mikrofonowe. Dodatkowym wyposażeniem będzie cyfrowy moduł wejść-wyjść stagebox wyposażone w 32 wejścia mikrofonowo-liniowe oraz 16 wyjść w standardzie XLR. Urządzenie służyć będzie do przesyłania ze sceny analogowych sygnałów mikrofonowych oraz liniowych bezpośrednio do cyfrowej konsolety. Urządzenie wyposażone jest w wysokiej klasy przetwornik analogowo-cyfrowy oraz cyfrowo analogowy. Moduły muszą komunikować się z cyfrową konsoletą wielokanałowym standardem przesyłu sygnału AES50 przy użyciu przewodu Cat.5e do zastosowań mobilnych. 7. Z uwagi na mobilny charakter systemu nagłośnieniowego ma być możliwość obsługi imprez plenerowych, nie planuje się stałych przyłączy sygnałów na scenie oraz w jej obrębie. Założenia dotyczące połączenia urządzeń: - łączenie konsolety miksującej audio z cyfrowym modułem wejść-wyjść stagebox, zlokalizowanym na scenie, przy użyciu mobilnego przewodu przesyłu danych typu Cat.5, na bębnie kablowym - łączenie cyfrowego modułu wejść-wyjść z zestawami głośnikowymi nagłośnienia widowni przy użyciu mobilnych przewodów sygnałowych XLRF-XLRM - łączenie cyfrowego modułu wejść-wyjść z zestawami głośnikowymi nagłośnienia sceny - monitorami przy użyciu mobilnych przewodów sygnałowych XLRF-XLRM 8. Łączna moc systemu głośnikowego frontowego, wzmacniacze ma wynosić 5600W na każdą stronę przy maksymalnym obciążeniu. Należy zapewnić przyłącze jedno lub trójfazowe o zabezpieczeniu minimum 16A. ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ: 1. Trójdrożna kolumna aktywna, procesor DSP - szt. 2 2. Kolumna niskotonowa aktywna, LF 18, procesor DSP - szt. 4 3. Dwudrożna kolumna aktywna szerokopasmowa - monitor, - 4 szt. 4. Cyfrowa konsoleta miksująca, 32 wejścia, 25 tłumików - 1 szt. 5. Cyfrowy moduł wejściowo-wyjściowy 32-16, stage box - 1 szt. 6. Mobilny przewód typu skrętka Cat.5e, złącza Ethercon, długość 50m - 1 szt. 7. Okablowanie sygnałowe XLR-XLR dla zestawu nagłośnienia frontowego - 1 kpl. 8. Okablowanie sygnałowe XLR-XLR dla zestawu monitorowego - 1 kpl. 9. Skrzynia transportowa na konsoletę cyfrową - 1 szt 10. Skrzynia transportowa na cyfrowy moduł wejść-wyjść, stagebox- 1 szt. SPECYFIKACJA TECHNICZNA URZĄDZEŃ System nagłośnienia widowni oraz sceny Zestaw głośnikowy aktywny, szerokopasmowy, trójdrożny, procesor DSP - 2 szt. Przetwornik niskotonowy o średnicy nie mniejszej niż 15 Przetwornik średniotonowy o średnicy nie mniejszej niż 6 Przetwornik wysokotonowy o średnicy nie mniejszej niż 1,25 Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 49 Hz - 20 kHz -3 dB Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 39 Hz - 20 kHz -10 dB Wbudowany wzmacniacz o mocy nie mniejszej niż 1800W Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego co najmniej 136 dB SPL Kąt propagacji poziomej nie mniejszy niż 55 stopni i nie większy niż 65 stopni Kąt propagacji pionowej nie mniejszy niż 35 stopni i nie większy niż 45 stopni Obudowa drewniana wykonana ze sklejki o grubości nie mniejszej niż 15 mm Zestaw wyposażony w co najmniej 8 punktów montażowych Wyświetlacz LCD obrazujący tryb pracy procesora DSP, filtrów EQ, limitera, poziomu sygnału Procesor DSP obsługujący standard FIR, co najmniej 3 pasmowe półparametryczne EQ, linię opóźniającą o wartościach co najmniej 300 m Procesor DSP zawierający dedykowany fabryczny preset zestawu głośnikowego w zależności od trybu pracy: array, montaż naścienny, podwieszenie, statyw. Co najmniej 2 wejścia sygnałowe combo XLR-TRS Co najmniej 1 wyjście sygnałowe XLR Waga nie większa niż 40 kg Wymiary nie większe niż 1050 x 470 x 430 mm -wysokość x szerokość x głębokość Zestaw głośnikowy aktywny, niskotonowy, procesor DSP - 4szt. Wbudowany procesor DSP umożliwiający konfiguracje zestawu w tryb pracy kardioidalnej oraz współpracy z innymi zestawami szerokopasmowymi tego samego producenta, co zestawy niskotonowe Co najmniej 1 przetwornik o średnicy nie mniejszej niż 18, Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 35 Hz - 150 Hz -3 dB, Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 30 Hz - 180 kHz -10 dB, Wbudowany wzmacniacz o mocy nie mniejszej niż 1600W, Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego co najmniej 135 dB SPL, Obudowa drewniana wykonana ze sklejki o grubości nie mniejszej niż 18 mm, Wyświetlacz LCD obrazujący tryb pracy procesora DSP, filtrów EQ, limitera, poziomu sygnału, Co najmniej 2 wejścia sygnałowe combo XLR-TRS, Co najmniej 2 wyjścia sygnałowe XLR, Waga nie większa niż 53 kg, Wymiary nie większe niż 560 x 680 x 780 mm,wysokość x szerokość x głębokość, Gniazdo na statyw kolumnowy Waga nie większa niż 55kg Zestaw głośnikowy aktywny, monitor sceniczny - 4szt. Co najmniej 1 przetwornik o średnicy nie mniejszej niż 12, Co najmniej 1 przetwornik o średnicy nie mniejszej niż 1,25, Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 65 Hz - 18 kHz -3dB Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 55 Hz - 20 kHz -10dB Wzmacniacz o mocy nie mniejsze niż 1000 W Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego nie mniejszy niż 132 dB SPL Nie mniej niż 2 gniazda wejściowe typu Combo -XLR - TRS Nie mniej niż 1 symetryczne wyjście XLR Przełącznik czułości wejścia mic - line Przełącznik odcięcia niskiego pasma Kąt propagacji poziomej nie mniejszy 80 stopni i nie większy niż 95 stopni, Kąt propagacji pionowej nie mniejszy niż 45 stopni i nie większy niż 60 stopni. Obudowa wykonana ze sklejki drewnianej Zintegrowany otwór rurowy do ustawiania kolumny na statywie Wymiary nie większe niż wysokość-szerokość-głębokość,610x370x345 mm Waga nie większa niż 18 kg System realizacji dźwięku Powierzchnia sterująca systemu konsolety cyfrowej, 25 zmotoryzowanych tłumików - 1szt. Co nie mniej niż 40 kanałów wejściowych, z czego 32 wyposażone w wysokiej klasy preampy mikrofonowe z przetwornikami nie gorszymi niż 24bit,192kHz, 114dB dynamiki oparty na otwartej architekturze system mogący pracować z szybkością próbkowania do 96kHz możliwość integracji z systemem osobistego odsłuchu dla muzyków pracującego na zasadzie osobistych mikserów odsłuchowych. nie mniej niż 25 szyn miksujących, nad każdym suwakiem wskaźniki poziomu sygnału oraz diody informujące o zadziałaniu kompresora oraz bramki, kanał musi posiadać dedykowany wyświetlacz, który może zawierać nazwę oraz możliwość zmiany koloru podświetlenia EQ parametryczny z podwójnym filtrem półkowym. nie mniej niż 25 wysokiej klasy 100mm, zmotoryzowanych suwaków Funkcja solo Funkcja mute Wbudowane procesory: Dynamic , Compresor, Gate,dostępne dla każdego kanału oraz Mix BUS, wskaźniki na diodach przy bloku dynamiki i Compresora Wbudowane min 4 niezależne procesory efektowe dostępne dla każdego kanału 100 pasmowy RTA do każdego kanału 31 Punktowy EQ główny z możliwością obsługi z Faderów kanałowych Cyfrowo regulowany trim niezależnie od ustawienia wzmocnienia Preampu 8 fizycznych grup DCA Ekran LCD min 7 cali, z podglądem edycji poszczególnych sekcji miksera oraz ustawień parametrów miksera. konsoleta musi być wyposażona w interfejs USB służący do komunikacji z komputerem. Takie połączenie musi umożliwiać wykorzystanie konsolety jako interfejsu audio dla komputera charakteryzującego się przynajmniej 32 wejściami i 32 wyjściami symultanicznie możliwość zainstalowania innych kart rozszerzających w najpopularniejszych standardach transmisji cyfrowej MADI i Dante możliwość zdalnej kontroli z urządzeń Mac, Os, PC , Android Dostępność przynajmniej 32 kanałów wejściowych , 16 szyn miksujących , wyjścia master L,R Gniazd Ethernet oraz gniazd midi i Portów AES50 z tylnego panelu mixera Podświetlane potencjometry, suwaki i przyciski, powierzchnia robocza konsolety powinna posiadać dwie nachylone względem siebie płaszczyzny, na których umiejscowione będą suwaki oraz potencjometry i ekran kontrolny. Takie rozwiązanie ma umożliwiać wygodną pracę operatorowi w pozycji siedzącej waga nie większa niż 26 kg. Cyfrowy moduł wejść-wyjść w układzie 32 x 16 - 1szt nie mniej niż 32 wejścia mikrofonowo - liniowe zasilanie Phantom +48V dla każdego wejścia mikrofonowego nie mnie niż 16 wyjść liniowych co najmniej dwa złącza cyfrowego formatu AES50 nie mniej niż dwa złącza ADAT nie mniej niż dwa wyjścia cyfrowego AES3 XLR latencja systemu w sieci audio nie większa niż 1.2 ms konwersja A-C i C-A nie gorsza niż 24 bit i 48 kHz zakres dynamiki z wejścia do wyjścia analogowego nie gorszy niż 106 dB maksymalny poziom wejściowy nie gorszy niż +23 dBu THD dla 0 dBu na wyjściu nie większe niż 0.01 procent. Urządzenie powinno być wyposażone, w sygnalizacje, w postaci diod na panelu przednim informującym o prawidłowym podłączeniu przewodów sieci AES50 wysokość 3U waga nie większa niż 7 kg Mobilna skrętka Cat.5, na bębnie kablowym - 1szt długość kabla co najmniej 50 m osłona kabla Cat.5 dedykowana do aplikacji mobilnych, odporna na uszkodzenia mechaniczne, z tworzywa samogasnącego złącza RJ45 w obudowie Ethercon bęben kablowy wykonany z tworzywa z wbudowanym hamulcem, dedykowany do pracy w temperaturze o zakresie nie mniejszym niż -20 stopniC do +70 stopniC Okablowanie -peryferia usługi Okablowanie systemu frontowego - 1kpl. - przewody sygnałowe XLRF-XLRM dobrej jakości, o długości oraz ilości dostosowanej do konfiguracji zestawów głośnikowych Okablowanie systemu monitorowego -1 kpl. przewody sygnałowe XLRF-XLRM dobrej jakości, o długości nie mniejszej niż 10 m Skrzynia transportowa na konsoletę cyfrową- 1 szt. skrzynia dwudzielna sklejka drewniana o grubości, co najmniej 6 mm metalowe okucia minimum 4 uchwyty kasetowe zamki motylkowe podwozie na kołach 100mm z minimum 1 hamulcem Skrzynia transportowa na cyfrowy stagebox 1 usł. wysokość nie mniejsza niż 3U sklejka drewniana o grubości, co najmniej 5 mm metalowe okucia odpinane klapy przednia oraz tylna zamki motylkowe nie mniej niż dwa uchwyty kastowe bezstopniowa szyna rack z przodu Dostawa systemu, konfiguracja, uruchomienie w siedzibie Zamawiającego. 1 usł. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Dostarczyć zestaw nagłośnienia, skonfigurować, oraz uruchomić w siedzibie Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeszkolenia pracowników Zamawiajacego w zakresie obsługi systemu. Wymagania dotyczące dostawy: 1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego. 2. Montaż należy wykonać zgodnie wymogami niniejszej SIWZ. 3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, celem zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia i specyfiką przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489520006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuzniakultury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach