Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia

Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 32-813 Uście Solne , Niedary
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 122849822, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży
    Niedary 24
    32-813 Uście Solne , woj. małopolskie
    tel. +48 122849822, , fax. -
    REGON: 382466120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwd.drwinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wybór Wykonawcy realizującego dostawę i montaż wyposażenia Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia w ramach projektu pn.: "Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Drwinia" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Numer projektu: RPMP.09.02.01-12-0366/17) 1. Zadanie częściowe nr 1: Wyposażenie kuchni W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wyposażenie pomieszczenia kuchni (zlokalizowanego na parterze w budynku PWD w Niedarach) w postaci dostawy i montażu zmywarki gastronomicznej z funkcją wyparzania, lodówki dwudrzwiowej z funkcją zamrażalnika, kompletu mebli nierdzewnych w tym okapu nad kuchenką gazową oraz zestawu drobnych elementów wyposażenia zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego SWIZ Uwaga: Montaż urządzeń przewidziany jest w pomieszczeniu o wymiarach ok 2m x 4m. Potencjalny Wykonawca winien zapoznać się przed sporządzaniem oferty ze stanem faktycznym pomieszczenia w celu przewidzenia wszystkich elementów niezbędnych do zamontowania i uruchomienia zaproponowanych urządzeń w tym przyłączy elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych (odpływowych) 2. Zadanie częściowe nr 2: Utworzenie sali zajęć informatyczno - językowej wraz z wyposażeniem sali zajęć multimedialnych W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: Zadanie częściowe nr 2.1: Utworzenie sali zajęć informatyczno - językowej (zlokalizowanej na piętrze w budynku PWD w Niedarach) w postaci wyposażenia ją w cyfrową pracownię językową dla 15 stanowisk + lektor wraz z dostawą 16 sztuk laptopów, tablicy interaktywnej, projektora, drukarki laserowej kolorowej, biurka i stołów uczniowski wraz z siedziskami a także innych niezbędnych materiałów służących do uruchomienia i funkcjonowania pracowni. Zadanie częściowe nr 2.2: Wyposażenie sali zajęć multimedialnej w skład które wchodzi dostawa: Wizualizer wraz z przystawką do mikroskopu, Aparat fotograficzny, Kamera video, Tablety, Monitor interaktywny, konsola do gier wraz z dziesięcioma grami, Dron, Telewizor, Odtwarzacz CD, Laptop z systemem operacyjnym, oprogramowanie biurowym oraz tablica interaktywna z projektorem. Każde zadanie winno być osobno fakturowane! UWAGA! Wymagania dotyczące instalacji (instalacja skalkulowana w cenie dostawy sprzętu): - Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace instalatorskie związane z podłączeniem i konfiguracją były wykonane zgodnie ze sztuką instalatorską z uwzględnieniem specyfiki sal w danej placówce. W skład montażu wchodzą wszystkie niezbędne elementy montażowe, korytka, listwy. Zamawiający wymaga, aby instalacje przeprowadzone były w oparciu o okablowanie HDMI. Instalacje projektorów oraz tablic muszą być przeprowadzone na dedykowanym uchwycie przyściennym posiadającym własną regulację położenia w lewo/prawo oraz regulacje wysokości. Okablowanie sprzętu musi być schowane wewnątrz uchwytów. Zakończenie instalacji okablowania musi być w miejscu, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera. Po instalacji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kalibracji oraz jego uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania. Wymagania dotyczące weryfikacji legalności dostarczanego oprogramowania: Zamawiający przewiduje procedurę sprawdzającą legalność oprogramowania, jeżeli uzna, że oprogramowanie pochodzi z niewiadomego źródła lub budzi zastrzeżenia, co do jego legalności. Sprawdzenie, o którym mowa powyżej polegać będzie np. na weryfikacji autentyczności certyfikatów dostarczonych systemów u Producenta oprogramowania. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem protokołu, do przedłożenia zamawiającego oświadczenia, że świadomy odpowiedzialność karnej oświadcza, że dostarczony sprzęt oraz oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, jest fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu a także nie naruszyło i nie będzie naruszać praw własności intelektualnej żadnej osoby trzeciej i jest zgodne z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., Prawem własności przemysłowej z dnia 30 czerwca 2000 r., oraz innymi obowiązującymi przepisami polskiego prawa. Oświadczenie musi zawierać również informacje, że ewentualne wymagane certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania i inne elementy oprogramowania, są oryginalne. 3. Zadanie częściowe nr 3: Wyposażenie siłowni wewnętrznej W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wyposażenie pomieszczenia siłowni wewnętrznej (zlokalizowanego na parterze w budynku PWD w Niedarach) w postaci dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń typu: Atlas, Dwie wielofunkcyjne ławki, Rowerek stacjonarny treningowy, Orbitrek, Bieżni elektrycznej, Zestawu obciążeń oraz lustra na ścianę zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego SWIZ . Uwaga: Montaż urządzeń przewidziany jest w pomieszczeniu o wymiarach 4m x 4m. Potencjalny Wykonawca winien przewidzieć dostawę takich urządzeń o wymiarach zapewniających bezpieczne i swobodne korzystanie z nich przy uwzględnieniu maksymalnego wykorzystania powierzchni. W pomieszczeniu znajduje się jedno gniazdko elektryczne. Montaż (wraz z niezbędnymi materiałami) i uruchomienie urządzeń spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami technicznymi sprzętu profesjonalnego do siłowni publicznej. Sprzęt będzie przeznaczony do zajęć młodzieży - dla grupy wiekowej w przedziale 6 - 18 lat. 4. Zadanie częściowe nr 4: Wyposażenie sal zajęć specjalistycznych i ogólnorozwojowych wraz z utworzeniem jadalni i szatni W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wyposażenie placówki wsparcia dziennego w niezbędny do jej funkcjonowania zasób zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego SWIZ, zmierzający przede wszystkim do utworzenia sal logopedyczny, sensorycznych i ogólnorozwojowych. Lokalizacją rozmieszczenia zostanie wskazana potencjalnemu Wykonawcy w etapie realizacji przedmiotu umowy. Ponadto w skład zamówienia wchodzi utworzenie pomieszczenia jadalni oraz szatni (zlokalizowanych na parterze w budynku PWD w Niedarach) o standardzie i parametrach zgodnych z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego SWIZ INFORMACJE DODATKOWE: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na jego własność wyposażenie o parametrach technicznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartych w szczegółowych opisie zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ 2. Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczany wyposażenie w tym sprzęt i oprogramowanie było fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 4. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA), o ile producent oprogramowania przewidział dla danego rodzaju oprogramowania tego rodzaju potwierdzenie jego autentyczności. Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta. Posiadające wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie. 5. Dostarczone wyposażenie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. 6. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania i uruchomienia dostarczonego wyposażenia. 9. Dostarczona wyposażenie winno być zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, okablowaniem, gwarancją - zgodny ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi instruktaż z zakresu obsługi dostarczonego wyposażenia. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. Miejsce wykonywania zamówienia: Budynek Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Niedarach, Niedary nr 24, dz. nr 599, w miejscowości Niedary, Gm. Drwinia Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Wartość poniżej 221 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach