Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia (meble i sprzęt) dla potrzeb Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. Westerplatte 1/11 w Ząbkach.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia (meble i sprzęt) dla potrzeb Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. Westerplatte 1/11 w Ząbkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia (meble i sprzęt) dla potrzeb Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. Westerplatte 1-11 w Ząbkach. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.dostawa wyposażenia (mebli i sprzętu) zwanego dalej wyposażeniem szczegółowo opisanego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.2.transport, rozładunek, wniesienie, wydanie zmontowanego wyposażenia oraz jego ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2.3.zamocowanie lub zainstalowanie (podłączenia do istniejących mediów), o ile istnieje taka konieczność lub wynika to z wymagań technologicznych sprzętu, w tym ewentualnie dokonanie również drobnych przeróbek i przesunięć podejść wod-kan. 2.4.uzupełnienie uszkodzonych (w trakcie wnoszenia, mocowania, montażu lub instalacji wyposażenia) okładzin ściennych i podłogowych, tynków i powłok malarskich przy użyciu materiałów w istniejących kolorach z zachowaniem istniejących standardów jakościowych. 2.5.oddanie przedmiotu zamówienia do eksploatacji w stanie pełnej sprawności technicznej, funkcjonalnej i użytkowej, 2.6.wydanie wyposażenia zgodnego z wymaganiami technicznymi i jakościowymi określonymi w obowiązujących przepisach oraz normach oraz posiadającego aktualne certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami, wydane przez jednostki uprawnione do ich wydania. 2.7.ponoszenie odpowiedzialności za przedmiot umowy do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru bez zastrzeżeń. 2.8.ponoszenie odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy lub powstałe na skutek działania osób trzecich wykonujących przedmiot umowy na rzecz Wykonawcy. 2.9.zapewnienie ochrony, magazynu i pomieszczeń socjalnych dla pracowników, na terenie działki należącej do Przedszkola. 2.10. zapewnienie bieżącego wywozu poza teren działki odpadów, opakowań, osłon i folii pochodzących z opakowań wyposażenia i odpadów powstałych w wyniku montażu. 2.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów wyposażenia w ramach zamówienia, bez zmiany ceny i terminu realizacji określonych w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393140006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Opis oceny spełniania warunków: 2.1.Potwierdzić posiadanymi dokumentami, że oferowane wyposażenie posiada wymagane odnośnymi przepisami atesty, aprobaty, certyfikaty i inne dokumenty wydane przez jednostki uprawnione do ich wydania. 2.2.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacje sanitarne w zakresie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i gazowej i posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacje elektryczne i elektroinstalacyjnych oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę. 2.3.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia o wartości brutto (z podatkiem VAT) minimum: 500 000,00 PLN. 2.4.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1.500.000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych zero groszy). 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi aktualnymi certyfikatami, atestami lub innymi dokumentami, zgodnie z obowiązującymi odnośnymi przepisami, wydanymi przez jednostki uprawnione do ich wydania. 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Pzp. 1.3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Pzp. .4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.9.Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym co najmniej jedna dostawa związaną z przedmiotem zamówienia o wartości brutto (z podatkiem VAT) minimum: 500 000,00 PLN. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione wykazie zostały wykonane należycie. 1.10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacje sanitarne w zakresie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i gazowej i posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacje elektryczne i elektroinstalacyjnych oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę. W przypadku wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.11.Oświadczenie potwierdzając, że Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia i obiektem, w którym ma być zainstalowany. 1.12.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia, z sumą ubezpieczenia nie mniejszej niż 1500000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych zero groszy); 1.13.Zaakceptowany wzór umowy; 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) - Podmioty występujące wspólnie muszą: 2.1.Ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp) - odnośne pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty; 2.2.Oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1.1. składa wyłącznie ustanowiony Pełnomocnik; 2.3.Dokumenty wskazane w Rozdziale IV ppkt od 1.2 do 1.8. składa odrębnie każdy z członków konsorcjum; 2.4.Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2.5.Wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za realizację umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach