Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego przedszkola zlokalizowanego w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego przedszkola zlokalizowanego w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6, 2. Rzut rozmieszczenia wyposażenia – załącznik nr 7, 3. Wyposażenie ruchome branża architektura – załącznik nr 8, 4. Elementy wyposażenia kuchni wraz z zapleczem – załącznik nr 9, 5. Elementy wyposażenia – mała motoryka – załącznik nr 10. II. Miejsce dostawy i montażu: Pomieszczenia nowego przedszkola przy ul. Olsztyńskiej 1 (rejon ul. Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (z zastrzeżeniem, że gwarancji nie podlegają elementy małej motoryki). UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-07-21 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania.”
Dodano: 2021-11-13 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej i mebli tapicerowanych dla Dziekanatu Wydziału Medycyny weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach
Dodano: 2021-03-22 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2021-01-21 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2020-12-11 - 88/2020 Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu przy ul. Bolesława Prusa 3
Dodano: 2020-10-30