Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do hali sportowej Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18. realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.

Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6453318 , fax. 075 6453324, 6453310
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa)
    ul. Lwówecka 18 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6453318, fax. 075 6453324, 6453310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do hali sportowej Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18. realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ruchomego pn.: Dostawa i montaż wyposażenia do hali sportowej Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18, obejmująca dostawę wyposażenia szatni, wyposażenie socjalne, meble biurowe, wyposażenie pomieszczeń masażysty i sauny, sprzęt gimnastyczny. Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należą: kompleksowa dostawa urządzeń i wyposażenia ruchomego obiektu, montaż w miejscu przeznaczenia. Powierzchnia całkowita budynku : 2823,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1, pkt. 1-10 ust.2, pkt. 1-4 ustawy Pzp. 2. Ustanawia się następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: a) w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia tzn. wymagane jest wykazanie minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie mebli biurowych lub wyposażenia sportowego o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. b)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości polisy nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. b) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. c) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. d) Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonym według formularza stanowiącym załącznik nr 4 do s.i.w.z. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Treść dokumentu potwierdzającego winna zawierać wartość dostaw, zakres oraz termin ich realizacji. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kk.jgora.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach