Gimnazjum Nr 1 im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Jaworzynie Śląskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-140 Jaworzyna Śląska, ul. Jana Pawła II 16
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8588177, 8587889 , fax. 0-74 8587889
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 1 im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Jaworzynie Śląskiej
ul. Jana Pawła II 16 16
58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8588177, 8587889, fax. 0-74 8587889
REGON: 89103089600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum.jaworzyna.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy-szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacji dowożenia uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Jaworzyna Śląska w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi dowozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum nr 1 z terenu Gminy Jaworzyna Śląska w roku szkolnym 2009 2010, w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.1.5 prowadzą działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, każdy podstawiany autobus musi mieć co najmniej 70 miejsc, w tym co najmniej 54 miejsca siedzące, stan techniczny autobusów musi spełniać warunki bezpieczeństwa przewożonych dzieci - WYKAZ ZAŁĄCZNIK NR 6 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium 1) Cena ofertowa brutto 100% 12.2 Oferty oceniane będą komisyjnie w sposób punktowy. Oferta zawierająca najniższą cenę ofertową brutto otrzymuje 100 pkt., które zostaną pomnożone przez liczbę członków komisji przetargowej. Punkty za kryterium - cena ofertowa brutto dla pozostałych ofert to stosunek najniższej ceny ofertowej brutto do wartości ceny ofertowej brutto w badanej ofercie pomnożony przez 100 i liczbę członków komisji przetargowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób ; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów - każdy autobus musi mieć co najmniej 70 miejsc, w tym co najmniej 54 miejsca siedzące , poświadczone kopie dowodów rejestracyjnych tych autobusów, wykaz proponowanych kierowców, poświadczone kopie ich kwalifikacji jakie posiada Wykonawca; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług - co najmniej dwóch - ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług - ZAŁĄCZNIK NR 3 - referencje potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem Zamówienia; - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum.jaworzyna.net/dyrektor/siwz8.doc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko: Szkoły Podstawowej w Wińsku, Publicznego Gimnazjum w Wińsku, Szkoły Podstawowej w Krzelowie, Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie oraz Szkoły Podstawowej w Głębowicach wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania oraz doprowadzania ucznia do szkoły (rano i powrót)
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-21 - Przewóz uczniów do szkół na terenie gminy Legnickie Pole
Dodano: 2016-06-13 - Transport tłucznia kamiennego oraz miału kamiennego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 33, leśnictwo Kopaniec, Nadleśnictwo Szklarska Poręba.
Dodano: 2016-05-18 - PN 37/16- świadczenie usługi transportu mieszanin żywieniowych, do pacjentów żywionych pozajelitowo i dojelitowo w warunkach domowych
Dodano: 2016-04-22 - Transport mieszanki kamiennej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Oleśnica Śląska na terenie leśnictwa Malerzów i Bartków - II etap.
Dodano: 2015-12-31 - Transport pojemników
Dodano: 2015-12-23 - Transport mieszanki kamiennej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 22 etap II, Nadleśnictwo Węgliniec.
Dodano: 2015-10-08 - Transport mieszanki kamiennej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Oleśnica Śląska na terenie leśnictwa Maleszów i Bartków.
Dodano: 2015-09-25