Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy wraz z remontem i modernizacją istniejącego szybu windowego w budynku Przychodnia Lecznicza III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Leczniczej 6 (Sprawa nr: 21/2015)

III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera ogłasza przetarg

  • Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6761790 , fax. 42 6761785
  • Data zamieszczenia: 2015-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera
    ul. Milionowa 14 14
    93-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6761790, fax. 42 6761785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy wraz z remontem i modernizacją istniejącego szybu windowego w budynku Przychodnia Lecznicza III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Leczniczej 6 (Sprawa nr: 21/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Przychodnia Lecznicza przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/109 i podlega ochronie konserwatorskiej, tj.: 1) dostawa nowego dźwigu; 2) montaż nowego dźwigu; 3) remont i modernizacja szybu windowego; 4) wykonanie niezbędnych prac elektrycznych związanych z instalacją nowego dźwigu wraz z podłączeniem do SSP; 5) wykonanie uzgodnień i odbioru technicznego z UDT; 6) koszty badań i uzgodnień z UDT pokrywa wykonawca; 7) przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie; 8) przy realizacji zamówienia należy uwzględnić zmianę kolorystyki w stosunku do koloru zapisanego w kosztorysie nakładczym drzwi szybowych automatycznych teleskopowych 1100x200mm - stal malowana proszkowo kolor RAL 7004 oraz zamontowanie w windzie zestawu głośnomówiącego; 9) przed rozpoczęciem robót, kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia Planu BIOZ; 10) przeglądy i konserwacja dźwigów w okresie gwarancji. 2. Inwestycja realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr DAR-UA-I.26.2014 z dnia 08.01.2014r. oraz na podstawie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-A.5142.438.2013.ES z dnia 09.12.2013r. 3. Opis nowego dźwigu: Nowy dźwig musi być wykonany z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów. 1) rodzaj dźwigu: dźwig osobowy z napędem elektrycznym 2) udźwig 1350 kg lub18 osób 3) ilość dźwigów: 1 4) kabina: metalowa o minimalnych wewnętrznych wymiarach (1300x2300x2100mm nieprzelotowa) 5) liczba przystanków/dojść: 4p/4d 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z częścią opisową i kosztorysem nakładczym. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 5. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu. 6. Wszystkie prace prowadzone będą w ruchu ciągłym Przychodni i nie jest przewidywane jego ograniczenie. 7. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 8. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiary robót, zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ, służyć mogą Wykonawcy jedynie pomocniczo, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy. 9. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Witoldem Sradomskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676-18-00. 10. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o kosztorys nakładczy, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ. 11. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach