Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6374706 , fax. 42 6374777
- Data zamieszczenia: 2015-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
ul. Traugutta 21/23 21/23
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6374706, fax. 42 6374777
REGON: 47083053600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji w trzech zadaniach częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji w trzech zadaniach częściowych. 3.13 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba części 3, gdzie część (zadanie częściowe) stanowi: Zadnie częściowe nr 1 Dostawa sprzętu komputerowego Część 1.A 2 szt. Komputer biurowy klasy PC z monitorem LCD 23-24 Część 1.B 1 szt. Komputer przenośny typu laptop 15,6 Zadnie częściowe nr 2 Dostawa skanerów płaskich A4 i urządzeń drukujących Część 2.A 2 szt. Kolorowy płaski skaner A4 nabiurkowy Część 2.B 1 szt. Drukarka laserowa A4 monochromatyczna Część 2.C 1 szt. Płaski skaner A3 Zadnie częściowe nr 3 Rozbudowa środowiska IT Część 3.A Rozbudowa istniejącej macierzy dyskowej EMC VNX5300 SN:CKM00113800992 o dodatkową półkę dyskową wraz z dyskami oraz usługą montażu i uruchomienia. Dostarczone zestawy komputerowe muszą być wyposażone w kable zasilające i kable umożliwiające połączenie wszystkich elementów wchodzących w skład zestawu. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres 12 miesięcy,24 miesięcy, 36 miesięcy i 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium - wadium - zadanie częściowe nr 1 w wysokości 120,00zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych); zadanie częściowe nr 2 w wysokości 150zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), zadanie częściowe nr 3 w wysokości 2000zl (słownie: dwa tysiące złotych) na okres związania ofertą. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego dla ŁOG - część nr sprawy OAZP.2710.43.2015. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 3)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 4)kwotę gwarancji; 5)termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 6)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginalny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, parter kasy, gdzie zostanie wydane stosowne potwierdzenie o złożeniu wadium. Kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie wyłonionych Wykonawców .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego składającego się z: komputera stacjonarnego, komputera przenośnego, drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjnego (2 zadania) dla Starostwa Powiatowego w Brzezinach
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Łodzi - 2
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa Komputerów
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-28 - Zakup sprzętu informatycznego dla Zarządu Dróg i Transportu
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji w trzech zadaniach częściowych
Dodano: 2016-03-02 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-08