Przetargi.pl
Dostawa i wymiana dźwigu windowego wraz z remontem szybu do zadania pn. Modernizacja Oddziału Laryngologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/29/2014

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191/195 191/195
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana dźwigu windowego wraz z remontem szybu do zadania pn. Modernizacja Oddziału Laryngologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/29/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż istniejącego dźwigu i wymiana na nowy w budynku Jana wraz z osprzętem instalacyjnym, drzwiami przystankowymi i maszynownią windy z dostosowaniem technologii do istniejących parametrów szybu, otworów i przestrzeni instalacyjnej oraz opracowaniem dokumentacji technicznej, robotami towarzyszącymi związanymi z wymianą dźwigu oraz kosztami dopuszczenia do eksploatacji i rejestracji dźwigu dla Wojewódzkiego Samodzielnego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ul. Wólczańska 191/195. Lokalizacja: Dźwig 5 przystankowy z możliwością wejścia dwustronnego do kabiny na wyznaczonych kondygnacjach usytuowany jest w środkowej części pięciokondygnacyjnego budynku Jana przy ul. Wólczańskiej 191/195. Zakres prac obejmuje: dokonanie inwentaryzacji dźwigu i maszynowni oraz przygotowanie szczegółowego harmonogramu realizacji robót uzgodnionego z Zamawiającym, w formie pisemnej, opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej (wykonanie projektu wykonawczego) wraz z uzyskaniem przewidzianych prawem decyzji administracyjnych, demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego wraz z osprzętem - (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Odzyskane materiały z demontażu dźwigu pozostają własnością Zamawiającego. Elementy wskazane przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu robót i poddać utylizacji (na koszt Wykonawcy), wykonania robót budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do montażu nowego dźwigu przy udziale osób uprawionych, wykonania modernizacji instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu wraz z podłączeniem do rozdzielni elektrycznej przy udziale osób uprawionych, dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowym osprzętem, uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigów (UDT), przekazania Zamawiającemu: dokumentacji powykonawczo rejestracyjnej, protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania wraz ze wszystkimi protokołami z dokonanych - przez osoby uprawnione - wszelkich pomiarów niezbędnych do użytkowania, Instrukcji eksploatacji i użytkowania dźwigu z określeniem między innymi cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji, uruchomienia, testowania i zaprogramowania dźwigu wg dyspozycji Zamawiającego oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń. Wymagania: Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. Zamawiający wymaga, aby jakość urządzeń dźwigowych odpowiadała najwyższym aktualnym standardom technicznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane na terenie robót przez Wykonawcę urządzenia i inne wyposażenie należące do Wykonawcy. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu - Wykonawca będzie zobowiązany do: etapowania wykonania prac zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w 3.3.4.1 SIWZ, tak aby umożliwić normalne funkcjonowanie budynku, zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót montażowych w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników placówki, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. realizowania robót montażowych w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówki, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i jego otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorami nadzoru Zamawiającego, harmonogramu realizacji robót, o którym mowa powyżej w pkt 3.3.4.1. Wykonawca udzieli gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie prace objęte umową w tym: na całość wykonywanych robót instalacyjnych na okres min. 60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego do eksploatacji. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami ich producentów i UDT w przypadku dźwigu. Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia wad i usterek nastąpi w czasie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku awarii dźwigów odpowiednio podjęcie działań do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz reakcji na hasło człowiek w widzie nie dłużej niż 15 minut przez całą dobę we wszystkie dni roku. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. Minimalne parametry techniczne dźwigu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach