Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy do pomieszczeń Klubu Mieszkańca w budynku SP w Starych Babicach przy ul. Polnej 40 wraz z wykonaniem robót towarzyszących w tym wykonanie zadaszenia

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy do pomieszczeń Klubu Mieszkańca w budynku SP w Starych Babicach przy ul. Polnej 40 wraz z wykonaniem robót towarzyszących w tym wykonanie zadaszenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy do pomieszczeń Klubu Mieszkańca w budynku SP w Starych Babicach przy ul. Polnej 40 wraz z wykonaniem robót towarzyszących w tym wykonanie zadaszenia. 2. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) opracowanie programu BIOZ, 2) prace rozbiórkowe, 3) wyznaczenie miejsca składowania materiałów budowlanych, zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, 4) prace ziemne oraz fundamentowanie, 5) wykończenie powierzchni ściany północnej w miejscu „przystanku górnego”, 6) wykonanie zadaszenia wejścia, 7) wykonanie podkonstrukcji stalowej, 8) montaż oszklenia (zadaszenie wejścia) na profilach aluminiowych, 9) wykonanie obróbek blacharskich, 10) wykonanie orynnowania zadaszenia, 11) dostawa i montaż podnośnika pionowego, 12) przyłączenie podnośnika do istniejącego zasilania instalacji elektrycznej, 13) wykonanie oraz montaż nowego fragmentu balustrady, 14) montaż odboju drzwiowego, 15) prace porządkowe po zakończeniu prac, 16) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pełnej obsługi geodezyjnej zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki jego wykonania zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset zł) przed upływem terminu składania ofert w formie i zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: ceny ofertowe brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Tabela elementów scalonych – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ; 3) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 5) Formularz materiały/urządzenia równoważne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do założonych w dokumentacji projektowej materiałów/ urządzeń Wykonawca w formularzu musi wykazać, że zastosowane przez niego elementy w ofercie są równoważne. Brak wypełnienia formularza urządzenia/materiały równoważne lub brak złożenia tego dokumentu wraz z ofertą będzie jednoznaczny z tym, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów/urządzeń przewidzianych w SIWZ, umowie i dokumentacji projektowej 6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 7) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 8) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach