Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw przy Klubach Przedszkolaka na terenie Gminy Krzywda

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krzywda.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw przy Klubach Przedszkolaka na terenie Gminy Krzywda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw przy Klubach Przedszkolaka w miejscowościach: - Fiukówka, Fiukówka 9, 21-470 Krzywda; - Okrzeja, ul. Szkolna 1, 21-480 Okrzeja; - Radoryż Smolany, Radoryż Smolany 26, 21-470 Krzywda; - Wola Okrzejska, Wola Okrzejska 105A, 21-480 Okrzeja. Kod CPV: 37.53.52.00-9 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy: Zadanie 1 - wyposażenie 4 placów zabaw przy Klubach Przedszkolaka w następujące urządzenia zabawowe: Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Fiukówce - Dostawa i montaż zestawu ze zjeżdżalnią; komplet zabawowy o wymiarach min. 5 m x 5 m składający się, co najmniej z: wieży wysokiej z dachem dwuspadowym, zjeżdżalni, trapu wejściowego typu schodki, przeplotni drewnianej, drabinki krzyżowej; - Dostawa i montaż huśtawki podwójnej o długości 3,5m - 4 m, szerokość 2 m - 2,5 m, wysokość 2 m - 2,5 m, drewnianej z łańcuchami i gumowymi siedziskami; - Dostawa i montaż huśtawki na sprężynie typu koniczynka dla 4 dzieci lub równoważnej; - Dostawa i montaż huśtawki typu ważka. Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Okrzei - Dostawa i montaż zestawu ze zjeżdżalnią; komplet zabawowy o wymiarach min. 5 m x 5 m składający się, co najmniej z: wieży wysokiej z dachem dwuspadowym, zjeżdżalni, trapu wejściowego typu schodki, przeplotni drewnianej, drabinki krzyżowej; - Dostawa i montaż huśtawki podwójnej o długości 3,5m - 4 m, szerokość 2 m - 2,5 m, wysokość 2 m - 2,5 m, drewnianej z łańcuchami i gumowymi siedziskami; - Dostawa i montaż huśtawki na sprężynie typu koniczynka dla 4 dzieci lub równoważnej; - Dostawa i montaż huśtawki typu ważka. Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Radoryżu Smolanym - Dostawa i montaż zestawu ze zjeżdżalnią; komplet zabawowy o wymiarach min. 5 m x 5 m składający się, co najmniej z: wieży wysokiej z dachem dwuspadowym, zjeżdżalni, trapu wejściowego typu schodki, przeplotni drewnianej, drabinki krzyżowej; - Dostawa i montaż huśtawki podwójnej o długości 3,5m - 4 m, szerokość 2 m - 2,5 m, wysokość 2 m - 2,5 m, drewnianej z łańcuchami i gumowymi siedziskami; - Dostawa i montaż huśtawki na sprężynie typu koniczynka dla 4 dzieci lub równoważnej; - Dostawa i montaż huśtawki typu ważka. Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Woli Okrzejskiej - Dostawa i montaż zestawu ze zjeżdżalnią; komplet zabawowy o wymiarach min. 5 m x 5 m składający się, co najmniej z: wieży wysokiej z dachem dwuspadowym, zjeżdżalni, trapu wejściowego typu schodki, przeplotni drewnianej, drabinki krzyżowej; - Dostawa i montaż huśtawki podwójnej o długości 3,5m - 4 m, szerokość 2 m - 2,5 m, wysokość 2 m - 2,5 m, drewnianej z łańcuchami i gumowymi siedziskami; - Dostawa i montaż huśtawki na sprężynie typu koniczynka dla 4 dzieci lub równoważnej; - Dostawa i montaż huśtawki typu ważka. Pozostałe założenia przy realizacji zadania nr 1: - wymiary min. dotyczą wymiarów bez stref bezpieczeństwa, - urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, - elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe, lite lub klejone warstwowo, impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, - Wykonawca załączy zdjęcia, schematy lub inne rysunki poglądowe i rzuty wszystkich urządzeń i zestawów zabawowych zaproponowanych w ofercie, - zjeżdżalnie około 2 m długości, grubość blachy min. 1,5 mm, chromoniklowej lub nierdzewnej, kwasoodpornej, - płyty nieulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo, - łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem, - łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej, - śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne, - miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, - liny z rdzeniem stalowym, - główne elementy konstrukcyjne urządzeń mocowane w fundamentach, - fundamenty z betonu B15, - głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji, - podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, - wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1176 i PN - EN 1177, - Wykonawcy dokonają wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zamówienie oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zadanie 2 - dostawa elementów na wykonanie ogrodzenia czterech placów zabaw: Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Fiukówce o Dostawa 29 przęseł o długości 1,9 m na profilu stalowym i 2 przęseł o długości 0,95 m otwierane z zamknięciem ryglowym. Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Okrzei o Dostawa 10 przęseł o długości 1,9 m na profilu stalowym i 2 przęseł o długości 0,95 m otwierane z zamknięciem ryglowym. Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Radoryżu Smolanym o Dostawa 11 przęseł o długości 1,9 m na profilu stalowym i 2 przęseł o długości 0,95 m otwierane z zamknięciem ryglowym. Plac zabaw przy Klubie Przedszkolaka w Woli Okrzejskiej o Dostawa 29 przęseł o długości 1,9 m na profilu stalowym i 2 przęseł o długości 0,95 m otwierane z zamknięciem ryglowym. Pozostałe założenia przy realizacji zadania nr 2: o sztachetki drewniane (drewno olcha) szerokość 90 mm, wysokość min. 800 mm, grubość 20-25 mm, strugane, wierzchołki frezowane (na okrągło), jednokrotnie malowane drewnochronem; o profil stalowy (kształtownik zamknięty) wymiary 25 mm x 35 mm grubość ścianki 3 mm, jednokrotnie malowany farbą podkładową antykorozyjną i jednokrotnie malowany farbą wierzchnią; o słupek z profilu stalowego (kształtownik zamknięty) wymiary 35 mm x 35 mm grubość ścianki 3 mm, jednokrotnie malowany farba podkładową antykorozyjną i jednokrotnie malowany farbą wierzchnią (słupek powinien umożliwić zabetonowanie ogrodzenia w gruncie bez rabatki betonowej. o Sztachetki przykręcane do profilu stalowego za pomocą wkrętów samowiercących, ocynkowanych, każda sztachetka mocowana 4 wkrętami. o Elementy ogrodzenia (profile, słupki) winny posiadać otwory, haki, śruby itp. umożliwiające zmontowanie ogrodzenia wokół placów zabaw. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy na zadanie nr 1 i 12 m-cy na zadanie nr 2 od daty protokolarnego przejęcia zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 1 500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) najpóźniej do dnia 01-10-2009 r. do godz. 12:00 i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium; W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 81-9203-0002-0000-1238-2000-0010 (za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy pok. Nr 6. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 127, poz. 880) lub kodeksu spółek handlowych; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj; Udokumentują, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za dostawę porównywalną z przedmiotowym zamówieniem uznane zostanie zamówienie polegające na dostawie i montażu co najmniej jednego placu zabaw, o wartości min. 15.000,00 zł brutto; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, wystawione po dniu ogłoszenia niniejszego przetargu i podpisane wraz z datą przez osoby uprawnione lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych - wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wzór stanowi załącznik nr 4 do oferty 5) Wykaz zrealizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia wzór stanowi załącznik nr 5 do oferty. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dowód wniesienia wadium. 9) Harmonogram rzeczowo- finansowy, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do oferty. 10) Kosztorys ofertowy 11) Szczegółowe warunki gwarancji i eksploatacji urządzeń 12) Schemat każdego urządzenia i zestawów zabawowych, prezentacja urządzeń i zestawów zabawowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krzywda.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach