Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych – Gmina Pełczyce

Gmina Pełczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 73260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 685 038 , fax. 957 685 118
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pełczyce
    ul. Rynek Bursztynowy 2
    73260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 685 038, fax. 957 685 118
    REGON: 53055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych – Gmina Pełczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest dofinansowane w ramach Konkursu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty Sołeckie 2018” w części 3. Plac zabaw w miejscowości Ługowo oraz w części 4. Plac zabaw w miejscowości Niesporowice. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 9 części. 1. Przedmiotem zamówienia pn: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych – Gmina Pełczyce”, jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw w 9 miejscowościach na terenie Gminy Pełczyce, w następujących częściach: 1) Część 1. Plac zabaw w miejscowości Brzyczno dz. 39, zakres dostawy: - zestaw wielofunkcyjny, - tablica informacyjna – regulamin. 2) Część 2. Plac zabaw w miejscowości Bukwica dz. 191/26, zakres dostawy: - zestaw wielofunkcyjny, - huśtawka podwójna z koszykiem, - tablica informacyjna – regulamin. 3) Część 3. Plac zabaw w miejscowości Ługowo dz. 31, zakres dostawy: - zestaw zabawowy, - bujak na sprężynie, - huśtawka ważka, - ławka z oparciem, - kosz na śmieci, - tablica informacyjna – regulamin. 4) Część 4. Plac zabaw w miejscowości Niesporowice dz. 13/9, zakres dostawy: - zestaw zabawowy, - bujak na sprężynie, - huśtawka ważka, - ławka z oparciem, - kosz na śmieci, - tablica informacyjna – regulamin. 5) Część 5. Plac zabaw w miejscowości Sarnik dz. 185, zakres dostawy: - zestaw wielofunkcyjny, - huśtawka podwójna ze stali, - karuzela z kierownicą, - huśtawka ważka, - zestaw stół piknikowy (2 szt.), - tablica informacyjna – regulamin. 6) Część 6. Plac zabaw w miejscowości Płotno dz. 10/2, zakres dostawy: - zestaw zabawowy, - bujak ważka, - huśtawka podwójna z koszykiem, - sprężynowiec żyrafa, - tablica informacyjna- regulamin. 7) Część 7. Plac zabaw w miejscowości Jarosławsko dz. 8/3, zakres dostawy: - zestaw zabawowy, - orbitek, - huśtawka ważka metalowa, - huśtawka podwójna metalowa, - bujak kaczka, - tablica informacyjna – regulamin, - ławka z oparciem, - kosz na śmieci. 8) Część 8. Plac zabaw w miejscowości Wierzchno dz. 381/55, zakres dostawy: - huśtawka metalowa ważka, - zestaw zabawowy, - huśtawka podwójna metalowa, - tablica informacyjna – regulamin. 9) Część 9. Plac zabaw w miejscowości Trzęsacz 98/6, zakres dostawy: - zestaw zabawowy, - karuzela krzyżowa, - huśtawka podwójna metalowa, - tablica informacyjna – regulamin. 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu niektórych urządzeń, dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami niektórych urządzeń (specyfikacje techniczne). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3. Rozwiązania równoważne: 1) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7, art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego, 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń opisywanych w załączniku do SIWZ, 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian związanych z przyjęciem rozwiązań równoważnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot umowy na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i wyposażenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem rozpoczęcia montażu. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty montażowe urządzeń w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placów zabaw oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placów zabaw. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez niego lub osoby, za które ponosi odpowiedzialność na podstawie właściwych przepisów prawa. 8. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać porządek na terenie instalacji urządzeń. 9. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych, do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów w tym oznakowania towarów, dotyczących zamontowanych materiałów potwierdzających zgodność urządzeń z aktualną normą. 10. Zakres dostaw szczegółowo określono w specyfikacjach technicznych. 11. Zamawiający wymaga, aby długość okresu gwarancji na dostarczone urządzenia wynosiła 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków do Zamawiającego) w następującej wysokości: a) w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych). 2. W tytule przelewu należy wpisać „Wadium w przetargu RIP.271.11.2018”. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego, prowadzony w banku GBS w Barlinku Oddział w Pełczycach, nr 72 8355 0009 0098 0214 2000 0006. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 5. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, w której wnoszone będzie wadium musi stanowić zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 13 niniejszego rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13 pkt 2) i 3) niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 3 i 4 niniejszej siwz, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub pełnomocnictw, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 3) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie w jego ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zaleca się wpisanie w ofercie cenowej nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione przelewem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 - oświadczenie o przynależności /braku przynależności do grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach