Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw w Szczecinku

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 714 126 , fax. 943 740 254
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 714 126, fax. 943 740 254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi dostawy i montażu urządzeń na place zabaw w Szczecinku, które będą mogły samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie: Część I: 1.1. dostawy i montażu urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Jasnej w Szczecinku wymienionych w projekcie zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik do niniejszej umowy i zgodnie z nim, 1.2. przekazania Zamawiającemu urządzeń do użytkowania po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. 1.3 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą przykładowych wizualizacji urządzeń i kart katalogowych. 1.4 Urządzenia zabawowe, o których mowa w ust. 1.1 powyżej muszą być fabrycznie nowe i posiadać certyfikat na zgodność z normami: PN EN 1176-1:2009, PN EN 1176-3:2009, PN EN 1176-11:2014-11, wydane w systemie akredytowanym przez Państwowe Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008 r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93. Część II: 1.1. dostawy i montażu urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Kołobrzeskiej w Szczecinku wymienionych w projekcie zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik do niniejszej umowy i zgodnie z nim, 1.2. przekazania Zamawiającemu urządzeń do użytkowania po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. 1.3 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą przykładowych wizualizacji urządzeń i kart katalogowych. 1.4. Urządzenia zabawowe, o których mowa w ust. 1.1 powyżej muszą być fabrycznie nowe i posiadać certyfikat na zgodność z normami: PN EN 1176-1:2009, PN EN 1176-3:2009, PN EN 1176-11:2014-11, wydane w systemie akredytowanym przez Państwowe Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008 r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93. 2. Szczegółowy zakres dostawy i montażu określa projekt zagospodarowania terenu /część opisowa i graficzna/ dla części I i II stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: część I: 4 000,00 zł część II: 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy /dla części I i/lub II/: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 3. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego; 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 5. Wypełniona tabela do wyliczenia ceny oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach