Przetargi.pl
Dostawa i montaż unitów stomatologicznych i sprężarki powietrza dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP. ZOZ

Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4291091 , fax. 022 6214364
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Koszykowa 78 78
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4291091, fax. 022 6214364
    REGON: 01013789500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż unitów stomatologicznych i sprężarki powietrza dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP. ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 4-ch unitów stomatologicznych i sprężarki powietrza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331924006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawa zamówień publicznych W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego(z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA, NIE SPEŁNA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87poz. 605 z póż. zm w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 1 z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda złożenia: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału określone w Rozdziale VIII pkt. 1.a) SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert koncesję lub zezwolenie, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 3 ustawy Prawa zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w Rozdziale VIII pkt.1.d Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W celu potwierdzenia, warunków określonych w rozdziale VIII pkt.1c, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia : wykazu 3 zrealizowanych dostaw polegających na jednorazowej dostawie 4 unitów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby medyczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1.Certyfikaty dopuszczenia wymagane prawem RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz.Nr 93 poz.896 z póź.zm. 2. Potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego sprzętu medycznego, posiada autoryzację do jego serwisowania. 3. Wypełniony załącznik nr 3, 4. Do oferty należy dołączyć instrukcje obsługi oferowanego aparatu w języku polskim i katalog oferowanych akcesoriów. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie upoważnienia dla wspólnego pełnomocnika. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wspomnianego powyżej. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski muszą być sporządzone lub poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach