Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 64
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6293221 , fax. 022 6296302
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
ul. Wilcza 64 64
00-679 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6293221, fax. 022 6296302
REGON: 01691205900015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Aparatu Oostenbrinka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa Aparatu Oostenbrinka, wraz z montażem i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz wymaganych warunków technicznych) 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa, przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, oraz instalacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 332620004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej dwóch dostaw o łącznej wartości 100 000 zł, z podaniem dat świadczenia usług, odbiorców i ich wartości, wg załącznika nr 4 do SIWZ. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie. 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył usługi dostaw, ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać, co najmniej:- wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu świadczył usługi dostaw; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy i usługi; - opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy i usługi były realizowane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Szczegółowy opis urządzeń z uwzględnieniem oferowanej konfiguracji sprzętowo programowej, spełniającej minimalne wymagania Zamawiającego, określone w opisie przedmiotu zamówienia p. II SIWZ, opisane - Załącznik nr 2 - Formularzu wymaganych warunków technicznych; 2) Warunki gwarancji, (określone w Załączniku nr 2) 3) Wykonawca dołączy do urządzenia instrukcję obsługi i komunikatów w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WEiTI/54/BZP/2015/IRE6 Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu aparatury do badań odporności na zaburzenia o częstotliwości radiowej.
Dodano: 2015-11-05 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ I URUCHOMIENIE MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ 100 kN Z OPRZYRZĄDOWANIEM I OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2012-04-04 - DOSTAWA PRZENOŚNEGO ANALIZATORA WIDMA
Dodano: 2010-04-15 - DOSTAWA STACJONARNEGO, LABORATORYJNEGO URZĄDZENIA DO GENEROWANIA UDARÓW
Dodano: 2010-03-16 - DOSTAWA SYSTEMU DO WYKONYWANIA PROTOTYPOWYCH MODUŁÓW PCB
Dodano: 2010-02-26 - DOSTAWA REJESTRATORA - ANALIZATORA TRANSMISJI SZEREGOWYCH
Dodano: 2009-09-15 - PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dodano: 2009-07-22 - PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dodano: 2009-07-22 - PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dodano: 2009-07-22