Przetargi.pl
Dostawa sprzętu stomatologicznego do Przychodni Lekarskiej WAT z podziałem na 4 pakiety: Pakiet 1: 4 zestawy stomatologiczne: unity wraz z fotelami; Pakiet 2: Turbina 1 szt; Pakiet 3: 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach Pakiet 4: 6 szt. dźwigni prostych o różnych numerach.

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu stomatologicznego do Przychodni Lekarskiej WAT z podziałem na 4 pakiety: Pakiet 1: 4 zestawy stomatologiczne: unity wraz z fotelami; Pakiet 2: Turbina 1 szt; Pakiet 3: 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach Pakiet 4: 6 szt. dźwigni prostych o różnych numerach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w pakiecie 1 jest dostawa 4 szt. zestawów stomatologicznych (unity wraz z fotelami), wyprodukowanych w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowych. Wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne oraz parametrów ocenianych, zawarte są w Zał. 1 i 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia: a. w pakiecie 2 jest dostawa: 1 turbiny; b. w pakiecie 3 dostawa - 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach (10 szt. o numerze 1; po 40 szt. o numerach 2 i 3; 10 szt. o numerze 4); c. w pakiecie 4 - dostawa 6 szt. dźwigni prostych ( 3 szt. o nr 2 i 3 szt. dźwigni prostych o nr 3). Wykaz zamawianego drobnego sprzętu stomatologicznego w ramach pakietów 2, 3, i 4 wraz z wymaganiami zawiera Zał. Nr 3 do SIWZ. Oferta na pakiet 1 stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, oferta na pakiet 2, 3, 4 stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Łącznie z ofertą, Oferent zobowiązany jest do złożenia dokumentów w języku polskim w wymaganej formie pisemnej zgodnie z wykazem dla każdego pakietu, podanym w rozdziale IX SIWZ. Dla dostawy sprzętu stomatologicznego opracowano 2 projekty umów, dla pakietu 1 w Zał. Nr 9, dla pakietów 2, 3 i 4 w Zał. Nr 10. Termin dostawy sprzętu stomatologicznego wymienionego w czterech pakietach wynosi 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie Pakietu I - 4 zestawy stomatologiczne (unity+fotele): 1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym w zakresie pakietu 1, przed złożeniem oferty, powinni zapoznać się z rozmieszczeniem przyłączy w gabinetach stomatologicznych, w których została przewidziana instalacja nowych zestawów stomatologicznych. Zamawiający zastrzega, że instalacja nowych unitów musi przebiegać bez przeróbek istniejącej instalacji i podłączeń, bez naruszania infrastruktury gabinetów 306 a,b; 307a,b (gabinety po modernizacji i remoncie). 2. Na obejrzenie gabinetów można umówić się telefonicznie: tel. (22) 683-82-60; kom. 692-460-762; tel. (22) 683-82-22; faks (022) 683 82 24. 3. Wykonawca na swój koszt i ryzyko, zapewni opakowanie, transport, przeprowadzi instalację, montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego personelu medycznego zatrudnionego u Zamawiającego w wymiarze gwarantującym sprawną obsługę i pełne wykorzystanie możliwości sprzętu. 5. Wykonawca zapewni gwarancję i reakcję serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wg podanych przez siebie terminach wg Zał. Nr 2. 6. Wykonawca zobowiązuje się dokonać wymiany całego sprzętu na fabrycznie nowy w sytuacji, gdy 3 podzespoły urządzenia zostaną poddane naprawie gwarancyjnej. 7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pogwarancyjny odpłatny serwis przez okres min. 10 lat. 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić możliwość zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331924006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium tylko do zabezpieczenia ofert składanych w zakresie tylko pakietu 1. 1. Wartość wadium dla pakietu 1 wynosi 7 200,00 zł. 2. Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy (art. 24 ust. 2, p. 2 ustawy Pzp). (tylko dla pakietu 1) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na pakiet 1. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. : PKO SA 35 1240 2034 1111 0000 0307 9487

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach