Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg
- Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4611140 , fax. 077 4611140, 4611200
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
ul. ks. Czerwionki 39 39
47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
tel. 077 4611140, fax. 077 4611140, 4611200
REGON: 00052799000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwi w budynku Urzędu Miasta i Gminy Kolonowskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwi w budynku Urzędu Miasta i Gminy Kolonowskie Zakres robót obejmuje remont nawierzchni następujących dróg: Szczegółowy zakres robót zawiera dołączone do SIWZ zestawienie okien i drzwi, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający zaleca wizytację budynku, oraz dokonanie pomiaru otworów z natury.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek 1. - Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Warunek 2. - Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek 3. - Gwarancja Udzielenie 5 letniej j gwarancji na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 zamówienia 4. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Projekt umowy - Zaakceptowany projekt umowy 6. Kosztorys ofertowy - Kosztorys ofertowy sporządzony na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolonowskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków Gminy Praszka - Etap II. Zadanie V: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku ŚDS w Ganie
Dodano: 2015-10-23 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Dodano: 2014-10-29 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Dodano: 2014-09-25 - Otmuchów, Zamek Biskupi (XIII w): wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2014-03-20 - Przebudowa pomieszczeń w istniejącym budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Głubczycach
Dodano: 2013-06-13 - Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu nr 2
Dodano: 2013-02-20 - Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale B-7
Dodano: 2013-02-06 - Wymiana okien i drzwi na stolarkę z PCV, aluminiową i stalową
Dodano: 2012-07-26 - Wymiana okien i drzwi na stolarkę z drewna w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-07-25 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych w ilości 26 szt., w zakresie realizacji zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom - przebudowa zadanie nr 19
Dodano: 2012-02-16