Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: 1) Komputer PC typ 1 z monitorem 19 cali - 3 szt. 2) Komputer PC typ 1 z monitorem 17 cali - 2 szt. 3) Komputer PC typ 2 z monitorem 19 cali - 1 szt. 4) Komputer przenośny - 1 szt. 5) Monochromatyczna drukarka laserowa A4 - 2 szt. 6) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne z faksem A4 - 2 szt. 7) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt. 8) Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne z faksem A4 - 1 szt. 9) Kolorowa drukarka atramentowa A3 - 1 szt. 10) Skaner A3 - 1 szt. 11) Oprogramowanie: - Adobe Photoshop CS4 PL WIN - 1 szt. - Corel Draw X4 PL WIN - 1 szt. - Microsoft Windows 7 Ultimate 64 bit box - 3 szt. - Microsoft Windows XP Professional OEM PL SP3 - 1 szt. - Microsoft Office Basic 2007 W32 PL OEM - 1 szt. 12) Serwer NVR- 1 szt. (zamówienie obejmuje również montaż oraz konfigurację serwera wraz z przeniesieniem danych) 13) Konwertery światłowodowe w kasecie 19 cali - 1 kpl. 14) Dyski twarde do serwera Novell Netware 6 - 2 szt. (zamówienie obejmuje również wymianę dysków) 15) Switch 3COM 4200 24-port - 3 szt. 16) Dyski 2TB WD Caviar RE4 64MB cache SATA-II - 2 szt. 17) Switch 8 port 10/100/1000 - 4 szt. 18) Listwa zasilająca z watchdog IP - 2 szt. 19) Listwa zasilająca sterowana przez www - 2 szt. 20) System zabezpieczający sieć klasy UTM- 1 szt. 21) Router z firewallem 8-portowy - 1 szt. 22) Czytnik kodów kreskowych - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat realizacji i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt 6) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 7) stosuje się odpowiednio. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii (za wyjątkiem pkt 2), gdzie wymagany jest oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w formie kopii potwierdzone notarialnie) posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, datę z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach