Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Kosmetologii Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2610709 , fax. 108 2610708
  • Data zamieszczenia: 2014-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2610709, fax. 108 2610708
    REGON: 49272240400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Kosmetologii Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Kosmetologii Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę oraz montaż należy wykonać do obiektów PPWSZ zlokalizowanych w Nowym Targu, stanowiących własność Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania dla części: Wideodermatoskop z modułem do wykonania zdjęć twarzy umożliwiający analizę stanu skóry - 1 komplet - część 1 zamówienia; Elektryczny Fotel kosmetyczny do zabiegów na twarz i ciało - 8 szt. - część 2 zamówienia; Elektryczny fotel kosmetyczny do pedicure, zabiegów na twarz i ciało - 2 szt. - część 3 zamówienia; Aparat do oxybrazji, infuzji tlenowej i tlenoterapii - 2 szt. - część 5 zamówienia; Szpatuła do peelingu kawitacyjnego - 6 szt. - część 6 zamówienia; Galwan - 4 szt. - część 7 zamówienia; Autoklaw z drukarką 18 l - 1 zestaw - część 10 zamówienia; Wapozon z funkcją ciepłej i zimnej pary - 6 szt. - część 11 zamówienia; Mikrodermabrazja diamentowa + korundowa - 2 szt. - część 12 zamówienia; Urządzenie kosmetyczne wielofunkcyjne - 4 szt. - część 13 zamówienia; Darsonwal - 6 szt. - część 14 zamówienia; Wanienka, masażer do pedicure - 2 szt. - część 15 zamówienia; Sauna infrared 4-osobowa - 1 szt. - część 16 zamówienia; Frezarka z pochłaniaczem pyłu - 2 szt. - część 17 zamówienia; Frezarka - 2 szt. - część 18 zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie i montaż urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z 22 części. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. , pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 lub ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późń. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 1 i 10. Do urządzeń winna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach