Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2610709 , fax. 108 2610708
  • Data zamieszczenia: 2014-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2610709, fax. 108 2610708
    REGON: 49272240400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę oraz montaż należy wykonać do obiektów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu zlokalizowanych w Nowym Targu przy ulicy Kokoszków 71, stanowiących własność Zamawiającego. Przedmiotowy montaż dot. części: PLANIMETR ELEKTRONICZNY - 1 szt. - część 1 zamówienia; PLANIMETR BIEGUNOWY MECHANICZNY - 4 szt. - część 2 zamówienia; WĘGIELNICA GEODEZYJNA z regulacją nachylenia - 10 szt. - część 7 zamówienia; WĘGIELNICA ZESTAW NIWELACYJNY - 6 szt. - część 9 zamówienia; TEODOLIT OPTYCZNY - 6 szt. - część 10 zamówienia; NIWELATOR KODOWY - 1 szt. - część 14 zamówienia; TEODOLIT ELEKTRONICZNY - 1 zestaw - część 17 zamówienia; DALMIERZ LASEROWY - 5 szt. - część 18 zamówienia; WIELOFUNKCYJNY WYKRYWACZ - 1 szt. - część 19 zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania dla części: PLANIMETR ELEKTRONICZNY - 1 szt. - część 1 zamówienia; PLANIMETR BIEGUNOWY MECHANICZNY - 4 szt. - część 2 zamówienia; WĘGIELNICA GEODEZYJNA z regulacją nachylenia - 10 szt. - część 7 zamówienia; WĘGIELNICA ZESTAW NIWELACYJNY - 6 szt. - część 9 zamówienia; TEODOLIT OPTYCZNY - 6 szt. - część 10 zamówienia; NIWELATOR KODOWY - 1 szt. - część 14 zamówienia; TEODOLIT ELEKTRONICZNY - 1 zestaw - część 17 zamówienia; DALMIERZ LASEROWY - 5 szt. - część 18 zamówienia; WIELOFUNKCYJNY WYKRYWACZ - 1 szt. - część 19 zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone do 21 dni od dnia wykonania dostawy i montażu sprzętu, w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu o terminie szkolenia przez Zamawiającego, na minimum 5 dni roboczych przed wyznaczonym terminem. Ilość osób wytypowanych do przeszkolenia obejmować będzie: do 3 osób z kadry dydaktycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie i ewentualny montaż urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z 19 części. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r. pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19. Do urządzeń winna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach