Przetargi.pl
Dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego dostosowanego do osób niepełnosprawnych w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach 3

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego dostosowanego do osób niepełnosprawnych w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego podnośnika dla osób niepełnosprawnych wraz z konstrukcją szybu w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6, dostawa nowego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych z konstrukcją stalową szybu oraz jego montaż wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT). Opis stanu istniejącego: Rodzaj dźwigu: platforma pionowa, Typ dźwigu: CIBES A 5000, Nr fabryczny: 751037, Rok produkcji: 1997, Napęd: śrubowy, Udźwig: 400 kg, Prędkość: 0,15 m/s, Typ sterowania napędem: sterowanie za pomocą przycisków naciskanych w sposób ciągły, Ilość przystanków: 3, Ilość drzwi wysokich: 2, Ilość drzwi niskich: 1, Wysokość podnoszenia: 7010 mm, Wysokość szybu: 8110 mm, Wymiary platformy: 1467 x 995 mm, Drzwi: wychylne o szerokości 900 mm, Szyb: konstrukcja samonośna, Zasilanie: 380 V, Sygnalizacja: 24 V, Obwód bezpieczeństwa: 24 V, Sterowania: 24 V, Silnik typ: klatkowy, trójfazowy, jednobiegowy, Moc silnika: 2,2 kW, Prąd znamionowy: 5,4 A, Oświetlenie pulpitu: 24 v/5 W, Istniejące podszybie: 0 mm, Istniejące nadszybie: 2300 mm, Rysunek istniejącego szybu przedstawia załącznik A dołączony do SIWZ. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: Prace rozbiórkowe: Rozbiórka nawierzchni betonowej do ewentualnego wykonania podszybia (jeżeli okaże się konieczne). Wywóz gruzu i utylizacja. Rozebranie starego szybu podnośnika. Demontaż istniejącego podnośnika i utylizacja materiałów z demontażu. Prace montażowe: Budowa fundamentu - podszybia (o ile jest wymagany). Dostawa podnośnika. Dostawa konstrukcji stalowej wraz z wypełnieniem szkłem bezpiecznym (kolor należy uzgodnić z Zamawiającym). Montaż konstrukcji stalowej wraz z wypełnieniem. Montaż podnośnika. Próby i badania. Odbiór przez UDT. Parametry techniczne dostarczonego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych: Rodzaj napędu: hydrauliczny, Zalecana szerokość ściany z napędem: 1540 mm. UWAGA: Zamawiający nie będzie ingerował w powyższy parametr. Dostarczony nowy podnośnik ma funkcjonować w dotychczas istniejącym miejscu. Zalecane wymiary platformy (kabiny): 1400 x 1100 mm x 2000 mm. UWAGA: Zamawiający nie będzie ingerował w powyższe parametry. Dostarczony nowy podnośnik ma funkcjonować w dotychczas istniejącym miejscu. Rodzaj szybu: stalowy przeszklony zabezpieczony, Udźwig platformy: minimum 300 kg, Rodzaj zastosowania sterowania ruchem platformy: elektroniczne, Układ odryglowania drzwi: elektryczny 12 VDC, Rodzaj zasilania: 230 V lub 400 V, Maksymalna moc silnika: do 2 kW, Zjazd awaryjny po zaniku napięcia do przystanku podstawowego, Wysokość podnoszenia: 7010 mm, Ilość przystanków/dojść: 3/3 (jednostronne), Wymiary drzwi (w świetle): 900 x 2000 mm, drzwi przeszklone aluminiowe panoramiczne, Kabina: wykonanie pełna kabina, ściany kabiny wykonane ze stali nierdzewnej dekoracyjnej, kaseta wykonana ze stali nierdzewnej, sufit wypełniony stalą nierdzewną dekoracyjną typu "LUSTRO" z oświetleniem typu LED zabezpieczonym przed kradzieżą, Podłoga antypoślizgowa, Komunikacja: GSM, Temperatura pracy: w zakresie od +5°C do +40°C, UWAGA: Wszystkie prace związane z dostawą i wymianą podnośnika muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego. Dostarczony i zamontowany podnośnik ma być urządzeniem fabrycznie nowym, nie naruszającym praw osób trzecich oraz pozwalającym na samodzielną obsługę przez osoby niepełnosprawne.. Prowadzone prace montażowe muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i dyrektywą maszynową 2006/42/WE. W czasie prowadzenia prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: Zabezpieczenia terenu montażu podnośnika, aby nie doszło do jakiegokolwiek zagrożenia dla osób trzecich przebywających w pobliżu. Prowadzenia prac montażowych zgodnie z zasadami BHP, p.poż. i prawa budowlanego. Prowadzenia prac montażowych w sposób nieutrudniający funkcjonowanie Palmiarni Miejskiej oraz w dniach i godzinach funkcjonowania obiektu. Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych prac montażowych, a po zakończeniu montażu uporządkowania terenu. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Dodatkowe postanowienia: Wykonawca, po zakończeniu prac montażowych, sporządzi dokumentację powykonawczą. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych prac na podstawie przedstawionych dokumentów i oceny wizualnej. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, dokumentację powykonawczą, protokół z UDT. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie dla wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi podnośnika. W trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatnie wszystkie niezbędne przeglądy i konserwacje zgodnie z ustawą o dozorze technicznym. O terminie przeglądów/konserwacji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Każdorazowo z przeglądu/konserwacji zostanie sporządzony protokół. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz części zamiennych w okresie obowiązywania gwarancji ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *- dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach