Przetargi.pl
Dostawa i montaż otwartej strefy aktywności przy ul. Ozorkowskie Przedmieście w Łęczycy w ramach operacji pn. Stworzenie dwóch miejsc przestrzeni publicznej sprzyjających rozwojowi kapitału społecznego w Łęczycy

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż otwartej strefy aktywności przy ul. Ozorkowskie Przedmieście w Łęczycy w ramach operacji pn. Stworzenie dwóch miejsc przestrzeni publicznej sprzyjających rozwojowi kapitału społecznego w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy z montażem otwartej strefy aktywności przy ul. Ozorkowskie Przedmieście w Łęczycy. Przedmiotowe prace będą realizowane na podstawie prawomocnego zgłoszenia dokonanego w wydziale architektury i budownictwa Starostwa Powiatowego w Łęczycy. Zakres dostawy obejmuje: elementy siłowni zewnętrznej, strefy relaksu oraz placu zabaw o charakterze sprawnościowym. Ponadto należy wykonać dostarczyć wraz z montażem ogrodzenie terenu. 1.1. siłownia zewnętrzna – w ramach siłowni zastosować należy bezobsługowe urządzenia do ćwiczeń, odporne na warunki atmosferyczne, mocowane w następujących zestawach: wyciskanie siedząc, biegacz, twister, orbitrek, koła tai chi, narciarz oraz tablica informacyjna z regulaminem. W strefie siłowni należy zastosować hydroprzepuszczalną nawierzchnię bezpieczną z mat gumowych przerostowych . 1.2. Strefa relaksu posiadać będzie istniejącą nawierzchnię trawiastą naturalną. W jej przestrzeni znajdują się stół do gry w szachy. Dodatkowo w tej przestrzeni znajdować się będą 4 ławki i 2 kosze na śmieci, stojak rowerowy, 4 donice. 1.3. plac zabaw o charakterze sprawnościowym – pomost tunelowy z lin, tunel z lin, bezobsługowy parek linowy, zjazd linowy, zestaw zabawowy. Strefa placu zabaw posiadać będzie istniejącą nawierzchnię trawiastą naturalną. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące poszczególne elementy urządzeń rekreacyjno-zabawowych powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych należy zabezpieczyć plastikowymi zaślepkami. Urządzenia powinny być zakotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Zamawiający wymaga aby elementy stalowe były ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo farbami poliestrowymi. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: - Zamawiający dopuszcza odchylenia wymiarów urządzeń placów zabaw, siłowni oraz strefy relaksu pod warunkiem zachowania przeznaczenia funkcjonalno-użytkowego, zapewniające parametry materiałowe oraz estetyczne, nie gorsze niż opisane w projekcie, - dla tablicy informacyjnej, w których odchylenia wszystkich podanych wymiarów mieszczą się w zakresie +/- 10 cm, kosz na śmieci nie może być mniejszy niż określony w dokumentacji, Wszystkie urządzenia placów zabaw muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń rekreacyjno-zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. Wszystkie urządzenia siłowni muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami - wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 3.1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. Równoważność: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające uzyskanie rezultatu założonego przez Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt. 1 lub 2, w zakresie cech, parametrów i właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to zamówienie, po zrealizowaniu – winno pełnić. 4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności specyfikację istotnych warunków zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 oraz wszelkie zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia montażu. 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego opracowań: 1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 7. Przedmiotowe zadanie będzie współfinansowane w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej – w tym wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury. 8. W razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. 9. Warunki wykonania zamówienia. 9.1. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia (po podpisaniu umowy) muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. 9.2. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia, w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Zamawiający zapłaci jedynie za elementy określone w umowie i wykonane zgodnie z jej zapisami. 9.3. Termin gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „termin gwarancji”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 48 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych dwa tysiące 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 4. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: nr 90 1240 2539 1111 0010 6102 1434 z podaniem numeru przetargu Wadium wniesione przelewem na konto Miasta Łęczyca uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. 9. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 10. W przypadku gwarancji wadialnych składanych przez wykonawców składających ofertę wspólną (tzw. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby w treści gwarancji znalazły się zapisy świadczące o tym, że Gwarant (bank, ubezpieczyciel) ma wiedzę, że zabezpiecza ofertę wspólną składaną przez tzw. konsorcjum. Zamawiający nie określa konkretnych zapisów Gwarancji w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wskazuje jedynie, że z treści gwarancji ma wynikać w sposób niebudzący wątpliwości, iż Gwarant zabezpiecza ofertę wspólną składaną w konkretnym postępowaniu. Dopuszczalne jest również określenie w treści gwarancji wadialnej liczby i/lub firm wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wskazanie lidera tzw. konsorcjum itp. Brak tego typu zapisów w gwarancji złożonej przez konsorcjum, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które składa wykonawca: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii; 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Wysokość wadium została określona w rozdziale XI SIWZ. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Miejskim w Łęczycy, ul.M. Konopnickiej 14, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 4) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w formularzu ofertowym, jaki zakres zamówienia wykona siłami własnymi, a jaki przy pomocy podwykonawców podając ich firmy. Umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo winny być zawierane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Pzp, w szczególności – zgodnie z przepisami art.: 36a - 36b i 143a – 143d tej ustawy. Szczegółowe przepisy dotyczące zawierania umów podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zostały przytoczone we wzorze umowy. UWAGA: Formularz ofertowy, pełnomocnictwo, dowód wniesienia wadium to dokumenty składane razem z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach