Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Zamówienie, którego przedmiotem jest dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościach na terenie Gminy Sieradz, realizowane będzie w następujących częściach: a)Zadanie Nr 1 - dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Mnichów b)Zadanie Nr 2 – dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Sucha c)Zadanie Nr 3 - dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Kuśnie d)Zadanie Nr 4 - dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Biskupice e)Zadanie Nr 5 - dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Grabowiec f)Zadanie Nr 6 - dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Podłężyce g)Zadanie Nr 7 - dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w miejscowości Charłupia Mała h)Zadanie Nr 8 – dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej w miejscowości Dąbrówka 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 3Zamawiający informuje, że ilekroć we wskazanej powyżej dokumentacji podane są konkretne produkty określone poprzez nazwę producenta, czy systemu, to Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie równoważnych produktów/urządzeń pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i jakościowe takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać w składanej przez siebie ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają parametry nie gorsze niż produkt bazowy. 4Dostawa musi obejmować fabrycznie nowe urządzenia oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane Urządzenia powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 5Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z normami PN-EN 1176. 6Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów urządzeń oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy. 7Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia specyfikacji technicznych urządzeń, instrukcji instalowania, demontażu urządzeń, instrukcji użytkowania urządzeń, instrukcji kontroli i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjnej. 8Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązany będzie do wykonywania, co najmniej raz w roku przeglądu i napraw, w tym wymianę elementów i uszkodzonych urządzeń na nowe o takich samych lub lepszych parametrach. 9Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 10Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych produktów/ urządzeń, rozładowaniem, rozpakowaniem oraz montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy uzgodnionych z Zamawiającym. 11Miejsce realizacji zamówienia: a)Plac przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Mnichów, dz. nr ew. 245. b)Plac przy OSP w miejscowości Sucha, dz. nr ew. 141/1. c)Działka nr ew. 239 w miejscowości Kuśnie. d)Plac przy OSP w miejscowości Biskupice, dz. nr ew. 527. e)Plac przy OSP w miejscowości Grabowiec, dz. nr ew. 275/1. f)Plac przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Podłężyce, dz. nr ew. 488. g)Plac zabaw w miejscowości Charłupia Mała, dz. nr ew. 414. h)Działka nr ew. 161/2 w miejscowości Dąbrówka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 2)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 7 do SIWZ. 3)inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach