Przetargi.pl
Dostawa i montaż oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego przy drogach gminnych oraz tabliczek z nazwami ulic w wybranych miejscowościach Gminy Kobierzyce.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego przy drogach gminnych oraz tabliczek z nazwami ulic w wybranych miejscowościach Gminy Kobierzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja p/n: /Dostawa i montaż oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego przy drogach gminnych oraz tabliczek z nazwami ulic w wybranych miejscowościach Gminy Kobierzyce./ 2. Przykładowy rysunek kompaktowych słupków przystankowych zawiera załącznik nr 7 do SIWZ 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w oparciu o załącznik nr nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003 Nr 220 poz. 2181 ). L.p. Opis dostaw i usług Jednostka obmiaru I OZNAKOWANIE PIONOWE 1. Poprawienie tarcz znaków szt. 2. Poprawienie słupków szt. 3. Demontaż tarcz znaków szt. 4. Demontaż słupków szt. 5. Dostawa i montaż słupków do znaków, tablic drogowych, tabliczek informacyjnych z nazwami ulic z rur ocynkowanych o średnicy 60,3 mm m 6. Montaż znaków powierzonych szt. 7. Dostawa i montaż znaków wykonanych z blachy ocynkowanej, lica znaków z folii odblaskowych typu 1, krawędź znaków podwójnie gięta 7.1 Znaki typu A (900) szt. 7.2 Znaki typu A (750) szt. 7.3 Znaki typu B, C (800) szt. 7.4 Znaki typu B, C (600) szt. 7.5 Znaki typu D (600 x 600) szt. 7.6 Znaki typu D (750 x 600) szt. 7.7 Znaki typu E m2 7.8 Znaki typu F m2 8. Dostawa i montaż znaków wykonanych z blachy ocynkowanej, lica znaków z folii odblaskowych typu 2, krawędź znaków podwójnie gięta 8.1 Znaki typu A (900) szt. 8.2 Znaki typu A (750) szt. 8.3 Znaki typu B, C (800) szt. 8.4 Znaki typu B, C (600) szt. 8.5 Znaki typu D (600 x 600) szt. 8.6 Znaki typu G m2 8.7 Znaki typu T m2 9. Dostawa i montaż uchwytów do znaków szt. 10. Dostawa i montaż kompaktowego słupka przystankowego ocynkowanego (zgodnego z załącznikiem nr 7 do SIWZ) szt. 11. Dostawa i montaż tabliczki informacyjnej z nazwą ulicy szt. 12. Dostawa i montaż lustra drogowego U-18a o średnicy 800 mm szt. II. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO - znaki typu U 1.1 U-3a, U-3b, U-3c, U-3d, U-3e, U-6a, U-6b, U-9a, U-9b, U-20a m2 1.2 U-14e szt. 1.3 U-12b mb III. OZNAKOWANIE POZIOME 1. Malowanie farbą chemoutwardzalną m2 2. Dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) szt. 4. Wszystkie znaki drogowe oraz tabliczki z nazwami ulic muszą być osadzone na słupkach ocynkowanych nie malowanych o średnicy 60,3 mm i odpowiedniej wysokości, takiej, aby spód znaku i tabliczki (najniższy punkt znaku) nie znajdował się niżej niż 2,20m nad poziomem terenu. Montaż znaków oraz tabliczek w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Słupek powinien być osadzony za pomoca stopy fundamentowej zgodnie z przepisami PN-EN/PN. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż kompaktowego słupka przystankowego ocynkowanego, który powinien być osadzony za pomocą stopy fundamentowej zgodnie z przepisami PN-EN/PN. Dostawa i montaż kompaktowego słupka przystankowego ocynkowanego, zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, ponadto wszystkie elementy stalowe w kolorze granatowym (Ral 5010). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również oznakowanie poziome dróg - malowanie m2 farbą chemoutwardzalną, po uprzednim dokładnym oczyszczeniu podłoża i wyłączeniu danego odcinka z ruchu na czas trwania prac. Oznakowanie poziome dróg należy wykonać jako cienkowarstwowe przy wykorzystaniu ogólnie stosowanych do tego celu farb akrylowych. Grubość warstwy farby powinna wynosić minimum 0,6 mm. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka), które powinny być zamocowane zgodnie z zaleceniami producenta oraz przepisami PN-EN/PN. Dostawa i montaż tabliczki informacyjnej z nazwą ulicy (lico wykonane w kolorze granatowym, grafika wykonana z folii odblaskowej pierwszej generacji koloru białego, czcionka 70 mm, herb o rozmiarze 90 mm x 110 mm). Ramka okalająca (wymiary: 260 mm x 860 mm), tabliczka powinna być ocynkowana. Warunki realizacji umowy Każdorazowo Zamawiający zleci dostawę odpowiedniego kompletu znaków lub czynności w zakresie ich utrzymania - w zależności od bieżących potrzeb i w uzgodnieniu z użytkownikami dróg tj. mieszkańcami konkretnych obszarów na terenie Gminy Kobierzyce oraz w oparciu o ceny jednostkowe brutto określone w formularzu ofertowym. Wykonawca udziela 48-miesięcznej gwarancji i rękojmi od daty podpisania protokołu odbioru na wy-konane przez siebie usługi, dostawy oraz zastosowane materiały z wyłączeniem oznakowania poziomego farbą chemoutwardzalną, na które okres rękojmi i gwarancji Wykonawcy wynosi 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 2.400 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach