Przetargi.pl
dostawa znaków drogowych, znaków i instrukcji BHP I PPOŻ, tablic informacyjnych dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Saperska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2016-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Saperska 2 2
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa znaków drogowych, znaków i instrukcji BHP I PPOŻ, tablic informacyjnych dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego znaków drogowych, znaków BHP i Ppoż., instrukcji BHP i Ppoż., oraz tablic informacyjnych (z podziałem na 4 zadania częściowe), zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane w ilościach i asortymencie zgodnym z formularzem cenowym ( załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do siwz ).Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Tablice informacyjne muszą być wykonane zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane (I kat.), zgodne z załącznikiem schemat tablicy informacyjnej-, opis graficzny. Dostarczone gotowe wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych.Przed przystąpieniem do wykonania tablic informacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu projektów w/w tablic. Do ich wykonania może przystąpić dopiero po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego co do wyglądu tablic. W przypadku nie dopełnienia obowiązku przedstawienia projektów Wykonawca realizuje dostawę tablic informacyjnych na własną odpowiedzialność i w przypadku niezgodności ich z wymaganiami Zamawiającego rezygnuje z wynagrodzenia za nieprzyjęte tablice informacyjne. Jednocześnie zobowiązuje się do wykonania tablic w poprawnej wersji.5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego (jeżeli dotyczy- Dział I , II, III).Nazwa oferowanego produktu stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. W przypadku nie wskazania producenta oraz nazwy handlowej Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 jako niezgodną ze siwz. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania.7. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania znaków drogowych, znaków BHP i Ppoż, instrukcji BHP i Ppoż oraz tablic informacyjnych, kodem kreskowym tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z § 4 pkt 1 ppkt 4 i 5 (grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w § 5 dla grupy materiałowej 4 i 5 w/w decyzji. Lokalizację etykiet na opakowaniach opisuje § 5 pkt 7, 8 oraz 9 w/w decyzji.Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (Dostawca, Wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu lecz nanosi go na opakowaniu np. elektroda, piasek, żwir.Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS EXEL) do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wskazanych w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Dostawca przekaże Odbiorcy wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy Przyjęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru lub dostarczenie towaru wadliwego, towar nie zostanie odebrany, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i wolnych od wad w terminie uzgodnionym przez obie strony umowy.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy.Miejscem dostaw będą magazyny na terenach 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego rozlokowanych w Świętoszowie, Dobrym nad Kwisą, Żaganiu, Głogowie i Bolesławcu. Koszty transportu i ryzyko związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Magazyny Zamawiającego:Dla zadania 1,:- SOI Dobre n /Kwisą, 67-320 Małomice;- SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań;- SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec;- SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów.Dla zadania 2:- SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2,59-726 Świętoszów;- SOI Dobre n /Kwisą, 67-320 Małomice;- SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań;- SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec; SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów.Dla zadania 3,:- SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2, 59-726 Świętoszów;- SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów.Dla zadania 4:;- SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2, 59-726 Świętoszów;- SOI Dobre n /Kwisą, 67-320 Małomice;- SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań;- SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec;- SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów.Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać termin dostawy z przedstawicielem Zamawiającego w odpowiednim SOI (Sekcja Obsługi Infrastruktury) , informując telefonicznie o planowanej dostawie przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Niedochowanie powyższych zapisów skutkować będzie nie przyjęciem dostawy przez Zamawiającego.Dostawy towarów do magazynów Zamawiającego odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do czwartku od godziny 8:00 do 13:00 i piątki od godz. 8:00 do 12:00.Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktur zgodnie z załącznikami (2a, 2b, 2c, 2d), po dostarczeniu całego asortymentu do danej jednostki organizacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach