Przetargi.pl
Dostawa i montaż oznakowania drogowego pionowego (znaki ostrzegawcze A, znaki zakazu B, znaki nakazu C, znaki informacyjne D, znaki kierunku, miejscowości, znaki uzupełniające, tabliczki do znaków drogowych-E, F, G, T) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (U) oraz wykonanie oznakowania poziomego na nawierzchni jezdni w drogach gminnych Gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oznakowania drogowego pionowego (znaki ostrzegawcze A, znaki zakazu B, znaki nakazu C, znaki informacyjne D, znaki kierunku, miejscowości, znaki uzupełniające, tabliczki do znaków drogowych-E, F, G, T) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (U) oraz wykonanie oznakowania poziomego na nawierzchni jezdni w drogach gminnych Gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje dostawę i montaż oznakowania drogowego pionowego (znaki ostrzegawcze A,znaki zakazu B,znaki nakazu C,znaki informacyjne D,znaki kierunku, miejscowości, znaki uzupełniające, tabliczki do znaków drogowych-E, F, G,T) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (U) oraz wykonanie oznakowania poziomego na nawierzchni jezdni w drogach gminnych Gminy Siechnice:a)cz.1 dostawa i montaż oznakowania drogowego pionowego,b)cz.2 wykonanie oznakowania poziomego,c)cz.3 dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego określają Załącznik 1 B. Szacunkowe ilości zamawianego przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 A wykaz cen jednostkowych stanowiący integralną część oferty. Załącznik 1 A stanowi integralną część oferty, brak wypełnionej choćby jednej pozycji w tabeli spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Do umowy zostaną przyjęte podane ceny jednostkowe z kolumny E. W tabeli przedstawiono rodzaj prac i przewidywane ilości do 30.12.2016 r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych prac w trakcie realizacji zlecenia (zadania) w zależności od posiadanych środków finansowych i bieżących potrzeb Zamawiającego. Realizacja zadania będzie odbywała się na podstawie bieżących zleceń rozliczana na podstawie podanych cen jednostkowych. Podane ceny jednostkowe przyjęte będą do rozliczania realizacji poszczególnych zleceń (zadań). Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb, poprzez wykonywanie zleceń bieżących, w których podane będzie m. innymi miejsce, zakres, wielkość, oraz termin wykonania zlecenia bieżące. Zlecenia bieżące będą przekazywane faksem, drogą mailową lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający będzie płacił należność zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach do umowy. Ustalone wynagrodzenie należne dla Wykonawcy wypłacone będzie po otrzymaniu faktury wraz z protokołem odbioru prac objętych poszczególnymi zleceniami na zasadach podanych w istotnych postanowieniach do umowy. Cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zadania (zleceń), wszystkie prace przygotowawcze, porządkowe, ubezpieczenia prac, wywóz i utylizacją odpadów, odbiory, ewentualne prace związane z utrudnieniami wynikającymi z realizacji zadania (zleceń), właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac oraz odszkodowania za szkody wynikłe w związku z prowadzonym i pracami. Do poszczególnych cen netto Wykonawca będzie naliczał obowiązujący podatek VAT w okresie rozliczeniowym. Podatek VAT w % będzie obowiązywał według obowiązujących zasad w danym okresie rozliczeniowym. Kategorie elementów oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego podano według załącznika do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181). Kwota z poz. 46 kol. F przeniesiona do oferty i powiększona o należny podatek VAT zostanie przyjęta do oceny ofert. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i opisem przedmiotu zamówienia a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas realizacji zadania do czasu odbioru końcowego. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę prawa własności intelektualnej do wymaganych rozwiązań technicznych lub oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy nie ma rozwiązań wymagających posiadania prawa własności intelektualnej. Dostarczone oznakowanie musi posiadać ważne dokumenty dopuszczające stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia i jego zarejestrowania. Zamawiający w trakcie przekazania przedmiotu umowy dokona odbioru poprawności jego realizacji. Wszelkie uwagi zostaną uwzględnione w protokole zdawczo-odbiorczym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach