Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
- Data zamieszczenia: 2010-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
al. Pałacowa 1 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż monitoringu w obiekcie wielofunkcyjnym w Ślęzie przy ul. Przystankowej 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż monitoringu wraz z uruchomieniem w obiekcie wielofunkcyjnym w Ślęzie przy ul. Przystankowej 2. Zamówienie obejmuje instalację wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemu telewizji dozorowej opartą na rejestratorze cyfrowym i zestawie 16 kamer zewnętrznych. Kamery powinny być typu dzień/noc w obudowach wandaloodpornych. Wszystkie kamery kolorowe o rozdzielczości minimum 540 linii. Obiektywy o zmiennej ogniskowej nastawianej ręcznie, aby dokładnie dopasować obserwowany obszar do wymagań użytkownika. Kamery zewnętrzne wyposażone w obiektywy o automatycznie sterowanej przesłonie. Wizualizację ma zapewniać monitor LCD /19/ zlokalizowany w pomieszczeniu ochrony, gdzie również należy zainstalować pulpit sterowniczy z rejestratorem. System ma zapewniać realizację detekcji ruchu w wyznaczonych przez użytkownika obszarach. System ma zapewniać możliwość transmisji sygnałów wideo poprzez sieć komputerową. System ma być zasilany z obwodu oddzielonego od reszty zasilania budynku. Zasilanie systemu, kable sterowania i przesyłania obrazu z kamer do rejestratora wykonać w bruzdach wewnątrz budynku. Po zakończeniu prac montażowych i kontroli poprawności działania systemu powstałe bruzdy i przekucia w ścianach doprowadzić do stanu poprzedniego. Wykonanie systemu monitoringu wg. dokumentacji autorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /FTM/ Tomasz Murmyło: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ST-0 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ST - 1 3) Rysunek /Rozmieszczenie kamer na Budynku wielofunkcyjnym/ Minimalne wymagania stawiane materiałom i urządzeniom systemu CCTV: Rejestrator cyfrowy -wejścia 16 kanałów - wyjścia 2 kanały, BNC. Wyjście VGA, wyjścia przelotowe - kompresja wideo H.264 - tryb pracy PENTAPLEX - rozdzielczość zapisu Dl (720x576) - szybkość zapisu 400 kl/s (wyświetlane w czasie rzeczywistym) - detekcja ruchu - funkcja Pre-alarmu - min. 4 porty HDD - 2 X HDD 500 GB Kamera - kamera dzień/noc - 540 linii - Olux przy IR - zasięg IR 30m - przetwornik 1/3/ CCD Sony - obudowa wodoszczelna i wandaloodporna - temp. pracy od -10 do +45C Obiektywy - obiektywy dobierane doraźnie do potrzeb miejsca instalacji kamery - przetwornik 1/3/ - sterowanie przesłoną Auto Iris DC Monitor - LCD /19/ - kontrast 1000:1 - jasność 300 cd/m2 - analogowe wejście sygnału - DVI-D Materiały dodatkowe - zasilacz - kable zasilająco-sygnałowe - osłony kablowe Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją zadania, a w tym m. in. wykonanie oznakowania i zabezpieczenia miejsca montażu monitoringu. Wykonawca zapewnia: - dostawę i instalację urządzeń, - uruchomienie monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi w wymiarze 10 h na 5 pracowników, - wykonanie dokumentacji powykonawczej (3 egz.) w skład której wejdą m. in. dokumenty zastosowanych materiałów, protokół z dokonanych prób i uruchomienia systemu a także rysunki powykonawcze rozmieszczenia np. okablowania, zasięgu obiektywu kamer. W ramach zamówienia Wykonawca przedstawi instrukcję obsługi. Wymagana gwarancja: 36 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Jeżeli w dokumentacji przetargowej pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl /kalendarz - przetargi i oferty/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego w ramach zadania pn. Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego
Dodano: 2013-07-02 - Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego w ramach zadania pn. Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego
Dodano: 2013-06-07 - Zakup i montaż systemu monitoringu na terenie Osiedla Fabrycznego w Jelczu-Laskowicach
Dodano: 2012-05-28 - Budowa monitoringu wizyjnego na Górze Parkowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2012-03-27 - ROZBUDOWA MONITORINGU W GMINIE ZIĘBICE
Dodano: 2011-11-22 - ROZBUDOWA MONITORINGU W GMINIE ZIĘBICE
Dodano: 2011-11-04 - Budowa systemu monitoringu miejskiego składającego się z 5 kamer zlokalizowanych na terenie miasta Lądek Zdrój, połączonych z centrum zlokalizowanym w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kłodzkiej 4
Dodano: 2010-03-23 - Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - ETAP I
Dodano: 2009-09-30