Przetargi.pl
Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego w ramach zadania pn. Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego w ramach zadania pn. Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu turystycznego (w systemie zaprojektuj i wybuduj) w ramach programu RPO WD na lata 2007-2013, polegający na wykonaniu projektu i budowie, wykonanej pod klucz, systemu monitoringu wizyjnego na terenie Gminy Siechnice w lokalizacjach i w zakresie szczegółowo wskazanych w załącznikach nr 15 i 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z uznanymi standardami w dziedzinie systemów zabezpieczeń, łączności, informatyki i telekomunikacji. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1)wykonanie dokumentacji technicznej projektu budowlanego monitoringu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na budowę monitoringu (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa lub zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) w zakresie umożliwiającym rozpoczęcie robót budowlanych (w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W projekcie system monitoringu należy tak przewidzieć, aby była możliwa transmisja (podgląd) z wybranych kamer poprzez stronę internetową Urzędu Miejskiego w Siechnicach. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty. Wykonany projekt techniczny musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 2)budowa, wykonana pod klucz, systemu monitoringu wizyjnego na terenie Gminy Siechnice w lokalizacjach szczegółowo wskazanych w załączniku nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z opracowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem zawierającym m.in. a)budowa systemu transmisji danych opartego o transmisję TCP/IP, zapewniającą możliwość rozbudowy w tym uruchamianie dodatkowych usług, b)instalacja, podłączenie i uruchomienie m.in. 24 punktów kamerowych, stacji rejestrujących i podglądowych oraz stacji retransmisyjnych. Wykaz wszystkich elementów systemu monitoringu wraz z ich usytuowaniem oraz specyfikacją techniczną urządzeń został podany w Programie Funkcjonalno Użytkowym c)dostawa i uruchomienie cyfrowego system rejestracji obrazu z rejestracją nagrań przez minimum 0 dni z możliwością archiwizacji danych na zewnętrzne nośniki danych, z zastrzeżeniem, że do zadań Wykonawcy należy zaprojektowanie i wykonanie systemu zapewniającego konieczną i wystarczającą pojemność dysku; d)serwis gwarancyjny i konserwację monitoringu przez okres 36 miesięcy od odbioru końcowego; e)wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji. Wynagrodzenie za pełnienie nadzoru autorskiego ujęte jest w cenie ryczałtowej oferty. 3)W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli minimum 4 osoby wyznaczone przez Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji dostarczonego systemu. Szkolenie powinno trwać minimum 16 godzin i obejmować dwie części (część teoretyczną i praktyczną). Szkolenie prowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego. 4)Zamawiający zaleca, aby wykonawca przeprowadził wizje lokalne oraz dokonał oględzin terenu przewidzianego pod monitoring, punktów poglądowych i innych, niezbędnych do należytego przedmiotu zamówienia. 5)Wykonawca wkalkuluje wszelkie koszty wynikające z uzyskania zgody, uzgodnień i ewentualnych decyzji. 6)Wykonawca odpowiada za jakość wykonanych robót i udziela na wykonany przedmiot umowy 3 letniej gwarancji i rękojmi od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji (przez 3 lata) do konserwacji systemu monitoringowego. Przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji Wykonawca każdorazowo zawiadomi Zamawiającego pisemnie, fax-em lub e-mailem o terminie konserwacji. W przypadku nie wykonywania powyższego zakresu prac przez Wykonawcę, Zamawiający zleci wymienione prace na koszt Wykonawcy. 7)Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji maksymalnie do 12 godzin od momentu zgłoszenia i czasem usunięcia awarii do 24 godzin. 8)Zamawiający wymaga aby w czasie trwania gwarancji Wykonawca utrzymywał serwis gwarancyjny w systemie Hot-Line (gorąca linia), który będzie pozwalał na zgłoszenie usterki lub wady w każdym momencie, 9)Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót. 10)Wykonawca uzyska na własny koszt wszystkie niezbędne warunki techniczne, opinie i uzgodnienia potrzebne do wykonania i zatwierdzenia prac budowlanych, a także wszystkich decyzji właściwych organów, jeśli będą one wymagane przepisami prawa. 11)W ofercie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami). Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). 12)Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. 13)Wszelkie inne prace projektowe wraz z uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 14)W zakres zamówienia wchodzi opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami inwentaryzacyjnymi, zaewidencjonowanej w Starostwie Powiatowym. 15)Uwaga! Wszelkie wymienione w dokumentacji stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia urządzenia i materiały mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że dopuszcza się materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych określonych poprzez materiały wymienione z nazwy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych. Wymienione czynniki uważa się za równoważne, jeżeli są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oraz spełniają minimalne warunki określone przez Zamawiającego. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane opracowania branżowe budowlane i wykonawcze (uzgodnione z rzeczoznawcami wszystkich wymaganych branż) wraz ze szczegółowymi przedmiarami (kosztorysami ślepymi), kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Projekt winien być opracowany wg wytycznych projektowych dla tego typu obiektów, obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz wymogami ustawy Prawo Budowlane. Przewiduje się minimum 5 spotkań roboczych na etapie opracowania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz. 11:30. Wadium powinno być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowej, 4)gwarancji ubezpieczeniowej lub 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Budowa sieci monitoringu zewnętrznego w gminie Siechnice w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 8:00 - 13:00 w terminie do dnia składania ofert do godz. 11:30. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 2. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). 3. Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach