Przetargi.pl
Budowa systemu monitoringu miejskiego składającego się z 5 kamer zlokalizowanych na terenie miasta Lądek Zdrój, połączonych z centrum zlokalizowanym w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kłodzkiej 4

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu monitoringu miejskiego składającego się z 5 kamer zlokalizowanych na terenie miasta Lądek Zdrój, połączonych z centrum zlokalizowanym w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kłodzkiej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu monitoringu miejskiego składającego się z 5 kamer zlokalizowanych na terenie miasta Lądek Zdrój, połączonych z centrum zlokalizowanym w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kłodzkiej 4. W ramach monitoringu wizyjnego miasta zainstalowane zostanie: - 5 kolorowych, dzienno-nocnych kamer szybkoobrotowych; - Centrum Dozoru (Straż Miejska) Zaprojektowany system przewiduje możliwość rozbudowy do min 20 kamer, które będą instalowane w kolejnych etapach. Do transmisji sygnału wizyjnego i sterowania wykorzystywany będzie cyfrowy system radiowy pracujący w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475 - 5,725 GHz. Zasilanie urządzeń w poszczególnych punktach lokalnie z instalacji zasilającej wewnętrznej, należącej do administracji obiektów. System ma zapewniać wyświetlanie obrazu, rejestrację i sterowanie kamerami oraz umożliwić przegląd zapisu z rejestratora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach