Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
- Data zamieszczenia: 2017-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
REGON: 135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli oraz regałów magazynowych do UMCS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż mebli oraz regałów magazynowych do UMCS w Lublinie z podziałem na części: Część 1 - dostawa z montażem mebli; Część 2 - dostawa z montażem krzeseł biurowych; Część 3 - dostawa z montażem mebli II; Część 4 - dostawa z montażem mebli III; Część 5 - dostawa z montażem krzeseł i ławek, Część 6 - dostawa z montażem regałów metalowych; Część 7 - dostawa z montażem mebli IV. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „PRZEDSZKOLE WIELKIEJ SZANSY – wzrost dostępności i jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Nielisz”
Dodano: 2024-07-09 - Zakup materiałów i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Prawiednikach
Dodano: 2024-07-03 - Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
Dodano: 2024-06-27 - Zakup, dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego, przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie
Dodano: 2024-06-20 - Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09