"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci w ramach niżej wymienionych zadań: 1) Zadanie 1 - Wyposażenie pomieszczenia do karmienia i przewijania dzieci, 2) Zadanie 2 – Meble na wymiar, 3) Zadanie 3 – Meble gotowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale częściowym na 3 zadania, brak jest możliwości składania ofert na poszczególne elementy wchodzące w skład zadania. Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2. FORMULARZ CENOWY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem (wg zał. nr 3.1-3.3 do SIWZ). FORMULARZ CENOWY, wypełniony i podpisany należy złożyć w oryginale. II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ) - w oryginale; 2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ; III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi z podziałem na 4 pakiety.
Dodano: 2024-02-28 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych"
Dodano: 2023-12-18 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych”
Dodano: 2023-11-30 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-11-28 - ZP 34/23 Dostawa mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii
Dodano: 2023-10-27 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2023-08-14 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa i montaż mebli dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-05-05 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2022-10-26