Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 59064846800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wyprodukowanie i sukcesywne – stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania, dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych. L.p. Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana liczba w szt. 1. Tablice zwyczajne: a/ Samochodowe 12.600 szt. - zmniejszone 100 szt. - dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 10 szt. b/ Motocyklowe 300 szt. - dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 2 szt. c/ Motorowerowe 130 szt. - dla motorowerów z silnikiem elektrycznym 5 szt. 2. Tablice indywidualne: a/ Samochodowe 40 szt. b/ Motocyklowe 5 szt. 3. Tablice tymczasowe: a/ Samochodowe 20 szt. b/ Motocyklowe 2 szt. 4. Tablice zabytkowe: a/ Samochodowe 20 szt. c/ Motocyklowe 3 szt. 5. Tablice profesjonalne: a/ samochodowe 6 szt. 6. Wtórniki: a/ Samochodowe 500 szt. b/ Motocyklowe 20 szt. c/ Motorowerowe 5 szt. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r.,poz. 110 z późn. zm.); 2) Aktualny Certyfikat (art.75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.); warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546) oraz warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 08 lipca 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 poz. 1272).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic dibondowych
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa tablic dibondowych
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi
Dodano: 2023-09-07 - Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych z użytkowania tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania w 2023 roku
Dodano: 2022-11-21 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Dodano: 2021-02-03 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2020-10-30 - Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-21 - „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część III.
Dodano: 2020-05-20 - „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część III.
Dodano: 2020-04-30