Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Kwestury Politechniki Białostockiej

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli na potrzeby Kwestury Politechniki Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli na potrzeby Kwestury Politechniki Białostockiej. (kod wg CPV: 39130000-2 meble biurowe). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa Załącznik Nr 2 ( Specyfikacja ofertowa zamówienia- Specyfikacja ilościowa mebli) oraz Załącznik Nr 3 (Projekt aranżacji pomieszczeń biurowych w budynku Ogólnotechnicznym Politechniki Białostockiej) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. Uwaga! Kolor ścian, wykładziny oraz parapety zostały zamieszczone w projekcie jedynie celem zobrazowania aranżacji pomieszczeń i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej w pomieszczeniach celem sprawdzenia warunków techniczno-organizacyjnych realizacji zamówienia oraz pobrania wymiarów z natury na poszczególne meble. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Jakiekolwiek pojawienie się w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie jednorodności zamawianych mebli z meblami już posiadanymi. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne dla przedmiotu zamówienia opisanego przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objęte zamówieniem, 6)zaoferują meble, posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, 7)zaakceptują warunki bezpłatnego serwisu gwarancyjnego: a)termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiającego - w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego, b)jeżeli naprawa będzie trwać dłużej niż 10 dni roboczych, bądź gdy 3 naprawy dotyczyć będą tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasujący do reszty wyposażenia, c)okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przedłużeniu o czas naprawy, d)okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e)zamawiający może żądać zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź uchylania się wykonawcy od obowiązków świadczenia usług gwarancyjnych. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1), 2)wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2) z odpowiednimi odnośnikami wskazującymi poszczególne meble w załączonych do oferty katalogach, prospektach, zdjęciach, rysunkach, itp.; odnośniki powinny określać: wygląd mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawierającym rodzaj materiałów oraz akcesoriów użytych do wykonania mebli (jeżeli nie ma takich danych w odnośnikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotyczące zaoferowanych mebli, 3)rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjęcia, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5), 6)oświadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7)oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób z oświadczeniem, że odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach