Gmina Szepietowo ogłasza przetarg
- Adres: 18210 Szepietowo, ul. Główna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 47-60-132, 47-60-133 , fax. 86 47-60-110
- Data zamieszczenia: 2018-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szepietowo
ul. Główna 6
18210 Szepietowo, woj. podlaskie
tel. 86 47-60-132, 47-60-133, fax. 86 47-60-110
REGON: 45067023200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szepietowo.pl; http://szepietowo.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie. Zakres: Część I (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru): 1. FOTELE I KRZESŁA; Część II (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru): 2. BIURKA I STOŁY TYPOWE, 3. SZAFY TYPOWE, 4. ZABUDOWY MEBLOWE NA WYMIAR, 5. ŻALUZJE, 6. OKŁADZINY PŁYTOWE ŚCIAN, BLATY, TABLICE, LUSTRA, 7. ŚCIANKA MOBILNA-SKŁADANA, 8. WYPOSAŻENIE STAŁE (zmywarki, lodówki). Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia, zmniejszenia zamówienia (w części II) jeżeli łączna cena ofert za realizację zamówienia przewyższy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie będzie możliwości zwiększenia środków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ: a) Projekt budowlany „Projekt remontu i aranżacji wnętrz wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego w Szepietowie – ETAP „B” – meble, zabudowy i wyposażenie ”- (zał. nr 7), Autor: OFIS Daniel Chadukiewicz; Białystok, ul. Pułaskiego; b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (zał. nr 8); c) Przedmiary (zakres zamówienia) - (zał. nr 9). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część II - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów”
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa wyposażenia meblowego sal dydaktycznych w ZSCKR w Rudce
Dodano: 2024-05-31 - Wersalka
Dodano: 2021-12-15 - Dostawa wózka
Dodano: 2021-12-03 - Stoliki przylóżkowe
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa wózków
Dodano: 2021-03-05 - Zakup witrynki na leki
Dodano: 2021-03-05 - Zakup szaf na płyny infuzyjne
Dodano: 2021-02-18 - Zakup przejściówki
Dodano: 2021-02-03