Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg
- Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
- Data zamieszczenia: 2018-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
ul. Legionów Piłsudskiego 3
17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
REGON: 5065861100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ w Siemiatyczach, do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający działa w imieniu własnym (Powiat Siemiatycki) oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek: 1) Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach, ul. Legionów Piłsudskiego 3,17-300 Siemiatycze; 2) Zespół Szkół w Siemiatyczach; ul. Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze; 3) Zespół Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie; 17-300 Siemiatycze; 4) Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach; ul. Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze; 5) Zespół Szkół Rolniczych w Ostrożanach im. W. Witosa; Ostrożany; 17-312 Drohiczyn; 6) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach; ul. Szpitalna 8; 17-300 Siemiatycze; Szacunkowe łączne zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie od 01.06.2018r. do 31.12.2019 wynosi – 1 278, 7576 kWh Powyższe ilości przyjmuje się do wyceny oferty. Wykonawca winien uwzględnić wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 2. Umowy sprzedaży energii elektrycznej z wybranym Wykonawcą, podpisane zostaną oddzielne dla każdej jednostki organizacyjnej Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ dla punktów poboru energii wg Załącznika nr 1 do SIWZ, który stanowi „Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220, 791) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013, poz. 1200). 5. Usługi dystrybucyjne świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: 6.1. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, który będzie stanowił Załącznik nr 2 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. 6.2. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umowy dystrybucyjnej jeżeli wystąpi taka sytuacja, 3) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego, 4) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do Umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 10 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U.z 2017 r. poz. 220, 791).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację, o której mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii cieplnej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
Dodano: 2024-05-08 - Dostawa energii cieplnej na potrzeby Gminy Michałowo - 2024r. - 2025r.
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży(...)
Dodano: 2023-11-17 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
Dodano: 2023-10-24 - Dostawę wody wraz z odprowadzaniem ścieków i dostawa energii cieplnej na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2023-05-31 - Dostawa energii elektrycznej dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2023-03-03 - Świadczenie usługi dostawy ciepła do budynku przy ul. Branickiego 15
Dodano: 2023-01-31 - Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Michałowo oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania obiektów i budynków oraz oświetlenia ulicznego – 2023r.
Dodano: 2022-12-29