Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ.

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 5065861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ w Siemiatyczach, do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający działa w imieniu własnym (Powiat Siemiatycki) oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek: 1) Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach, ul. Legionów Piłsudskiego 3,17-300 Siemiatycze; 2) Zespół Szkół w Siemiatyczach; ul. Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze; 3) Zespół Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie; 17-300 Siemiatycze; 4) Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach; ul. Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze; 5) Zespół Szkół Rolniczych w Ostrożanach im. W. Witosa; Ostrożany; 17-312 Drohiczyn; 6) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach; ul. Szpitalna 8; 17-300 Siemiatycze; Szacunkowe łączne zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie od 01.06.2018r. do 31.12.2019 wynosi – 1 278, 7576 kWh Powyższe ilości przyjmuje się do wyceny oferty. Wykonawca winien uwzględnić wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 2. Umowy sprzedaży energii elektrycznej z wybranym Wykonawcą, podpisane zostaną oddzielne dla każdej jednostki organizacyjnej Powiatu Siemiatyckiego i SP ZOZ dla punktów poboru energii wg Załącznika nr 1 do SIWZ, który stanowi „Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220, 791) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013, poz. 1200). 5. Usługi dystrybucyjne świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: 6.1. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, który będzie stanowił Załącznik nr 2 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. 6.2. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umowy dystrybucyjnej jeżeli wystąpi taka sytuacja, 3) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego, 4) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do Umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 10 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U.z 2017 r. poz. 220, 791).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację, o której mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach