Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na 2 części.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli biurowych na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na 2 części: CZĘŚĆ PIERWSZA 1 biurko prostokątne 140 x 70 cm 8 szt. 2 blenda biurka - 120 cm 8 szt. 3 biurko prostokątne 160 x 80 cm 2 szt. 4 blenda biurka - 140 cm 2 szt. 5 przystawka do biurka 60 x 80 cm 2 szt. 6 kontener biurkowy 10 szt. 7 szafa aktowa 189 cm 8 szt. 8 nadstawka 9 szt. 9 szafa ubraniowa 189 cm 1 szt. 10 szafka niska 3 szt. 11 stolik ramowy 80x80 cm 1 szt. 12 stolik ramowy 60x80 cm 0 szt. 13 krzesło obrotowe 10 szt. 14 krzesło konferencyjne 4 szt. 15 krzesło socjalne 0 szt. 16 stolik/ława 55 x 55 cm 2 szt. 17 sofa 2-osobowa 1 szt. 18 fotel 2 szt. CZĘŚĆ DRUGA 1 biurko prostokątne 140 x 70 cm 44 szt. 2 blenda biurka - 120 cm 44 szt. 3 biurko prostokątne 160 x 80 cm 4 szt. 4 blenda biurka - 140 cm 4 szt. 5 przystawka do biurka 60 x 80 cm 4 szt. 6 kontener biurkowy 48 szt. 7 szafa aktowa 189 cm 70 szt. 8 nadstawka 68 szt. 9 szafa ubraniowa 189 cm 2 szt. 10 szafka niska 20 szt. 11 stolik ramowy 80x80 cm 4 szt. 12 stolik ramowy 60x80 cm 5 szt. 13 krzesło obrotowe 48 szt. 14 krzesło konferencyjne 25 szt. 15 krzesło socjalne 6 szt. 16 stolik/ława 55 x 55 cm 2 szt. 17 sofa 2-osobowa 1 szt. 18 fotel 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium dla części drugiej zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 (w tytule przelewu proszę wpisać, określony w pkt 17 niniejszej SIWZ, znak sprawy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 16.3; 16.4; 16.6 i 16.9 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (załącznik nr 8 lub załącznik nr 9) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Dokumenty, o których mowa w pkt. 16.5; 16.8 i 16.9 SIWZ, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 16.9 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 16.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 15.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 16.6 i 16.9 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (załącznik nr 8 lub załącznik nr 9 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach