Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli biurowych na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., wg specyfikacji technicznej określonej w załączniku nr 3 do SIWZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być produkowane seryjnie i mieć charakter systemowy tzn. umożliwiający zestawianie mebli ze sobą w różnych konfiguracjach i pozwalający na rozbudowę systemu o kolejne meble. (Wymóg określony powyżej nie dotyczy mebli określonych w poz. 2; 4; 5 i 12 załącznika nr 3 do SIWZ). W związku z treścią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej, określonym w pkt 15.2 SIWZ, Zamawiający przewiduje prezentację zaoferowanych przez Wykonawców mebli. Opis sposobu zaprezentowania mebli zawarto w pkt. 11.5 Specyfikacji. Dostawa i montaż mebli stanowiących przedmiot zamówienia będzie miał miejsce w pięciu terenowych Punktach Obsługi Klienta Zamawiającego usytuowanych w Poznaniu: 1.POK Nr 1 – ul. Brzask 3, 2.POK Nr 2 – os. Piastowskie 77, 3.POK Nr 3 – ul. 23 Lutego 4/6A, 4.POK Nr 4 – ul. Łozowa 26, 5.POK Nr 5 – ul. Nehringa 2. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia do wstrzymania dostawy i montażu oraz do nakazania natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Montaż mebli polegał będzie na ich ustawieniu w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Montaż mebli w swoim zakresie obejmował będzie również: -poziomowanie wszystkich biurek, przystawek do biurek, stolików, szaf, -montażu przystawek do biurek, -montażu blend maskujących oraz pionowych paneli bocznych do biurek, -nałożenie nadstawek szaf na szafy wraz z ich kotwieniem do ścian, a w przypadku szaf ustawionych tylnymi ścianami „do siebie” kotwieniu ich pomiędzy sobą, -montażu krzeseł obrotowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach