Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 52 54 100, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 52 54 100, , fax. -
REGON: 001022914 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, oraz podległych jednostek, wyszczególnionych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez pracowników Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, oznaczone cyframi rzymskimi: CZĘŚĆ I – Dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł konferencyjnych do budynków wymienionych w TABELI I będącej załącznikiem nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1/I. CZĘŚĆ II – Dostawa i montaż mebli biurowych do budynków wymienionych w TABELI II będącej załącznikiem nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1/II. CZĘŚĆ III – Dostawa szaf metalowych do budynków wymienionych w TABELI III będącej załącznikiem nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1/III. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składa tylko jedną ofertę z wykorzystaniem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, a także – jeżeli zostało udzielone - pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza) do działania w imieniu Wykonawcy. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2. SIWZ 3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów. Zaleca się, aby zobowiązanie zawierało informację a) dokumenty dotyczące charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, b) dokumenty dotyczące zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (np. poprzez przedłożenie umów regulujących stosunki łączące Wykonawcę z tymi podmiotami, jeżeli nie wynika to ze zobowiązania, o którym mowa w pkt 7.2. SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych wraz z urządzeniami AGD do Nadleśnictwa Nowe Ramuki
Dodano: 2023-06-21 - Doposażenie liceów ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Bartoszycki w infrastrukturę poprawiającą nauczanie ICT i języków obcych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”
Dodano: 2022-11-22 - Dostawa i montaż pulpitu dyspozytorskiego, systemowych regałów przesuwnych, witryn stojących, zabudowy meblowej z przesuwnymi panelami, krzeseł konferencyjnych oraz foteli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych – postępowanie nr 77/D
Dodano: 2022-09-02 - "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stare Jabłonki"
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa nowych mebli biurowych i krzeseł do Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"
Dodano: 2021-03-05 - Dostawa nowych mebli biurowych, krzeseł, ławek, specjalistycznych stołów laboratoryjnych i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa nowych foteli, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, sof , mebli biurowych, regałów, i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-01-28