Przetargi.pl
„Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na budynku A Centrum Alzheimera w Warszawie"

CENTRUM ALZHEIMERA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-730 Warszawa, Aleja Wilanowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228431922 , fax. 228431923
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM ALZHEIMERA
    Aleja Wilanowska 257
    02-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228431922, fax. 228431923
    REGON: 142945331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ca.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na budynku A Centrum Alzheimera w Warszawie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje, dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną, a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania zamówienia opisanego w niniejszej SWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej na potrzeby poszczególnych użytkowników instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł,4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada certyfikat Urzędu Dozoru Technicznego potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych oraz osobą zdolną do podłączenia instalacji w Rozdzielni Głównej,tj. osobą posiadającą ważne uprawnienia SEP „E” oraz „D”. Osoby te muszą posiadać doświadczenie minimum 1 rok z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określonyw art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r.poz. 1320 z późn. zm.).Zamawiający na podstawie art. 438 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnionena podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to fizyczne wykonywanie usług szczegółowo określonych w OPZ. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje technicznew budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru.Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 438 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie one będą wykonywać. Każdorazowo zmiana wykazu osób, o których mowa wyżej nie wymaga aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontrolina miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, czy osoby wykonujące czynnościw zakresie realizacji są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wskazanej w art. 438 ust. 2 ustawy Pzp, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. Przedstawiona dokumentacja i dowody powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników.W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób realizujących przedmiot zamówienia Zamawiający wzywa Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia, w którym Wykonawca przedstawi korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa wyżej, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy.b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali podobne zamówienia,w ramach których wykonano usługi związane z instalacją paneli fotowoltaicznycho wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach