Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 24 Kwietnia 5
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
REGON: 31466100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-szpital.eu/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego wraz z demontażem posiadanego dźwigu w budynku Oddziału Dziecięcego oraz przygotowaniem dokumentacji odbiorowej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest: 1. Demontaż starego dźwigu SGA1, a w szczególności demontaż istniejących urządzeń, dźwigu tj. istniejących konstrukcji prowadzenia, napędu, kabiny dźwigu osobowego, istniejących urządzeń maszynowni, 2. Dostawę nowego dźwigu, 3. Montaż nowego dźwigu, 4. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej budowlanej powykonawczej i UDT, 5. Roboty budowlane szybu i maszynowni, 6. Roboty elektryczne szybu i maszynowni, 7. Inne roboty dodatkowe niezbędne do wykonania zadania a wynikłe w trakcie wymiany dźwigu jak np. złożenie zdemontowanych elementów metalowych dźwigu do złomowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Powyższe roboty powinny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności ze względu na czynny Oddział Dziecięcy (np. odgrodzenie placu budowy). 2) Technologia i zakres robót budowlanych oraz elektrycznych zawarte są w przedmiarze tych robót, stanowiący załączniki nr 2 SIWZ. 2.1 Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca objętego zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. Telefony kontaktowe: 77 / 40 62 552 lub 77 / 40 62 652. 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2019.16. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (formularzu ofertowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji: a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, - odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) w Dziale Ekonomiczno-finansowym pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, do upływu terminu składania ofert; kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale (w formie pisemnej w postaci papierowej). 2. Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Kosztorys ofertowy zawierający szczegółową kalkulację ceny oraz wykaz materiałów - sporządzony na podstawie przedmiaru robót budowlanych i elektrycznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ), c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), wg załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) - podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), g) Kopię dowodu wpłaty wadium, h) Zaleca się załączyć do oferty fotografię, prospekt lub ilustrację proponowanego wnętrza kabiny dźwigu, podając informację o adresie wraz z telefonem zainstalowania takiego wnętrza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż windy wewnętrznej w budynku Starostwa Powiatowego w Krapkowicach
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa i montaż urządzenia do transportu osób niepełnosprawnych (podnośnika windowego) w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach wraz z koniecznymi robotami budowlanymi.
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa i montaż 4 szt. kompletnych platform dla osób niepełnosprawnych do budynku Sądu Okręgowego w Opolu
Dodano: 2020-07-13 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3,3a
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa i montaż dźwigu w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oleśnie.
Dodano: 2020-06-17 - Dostawa i montaż dźwigu w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oleśnie.
Dodano: 2020-05-28 - Dostawa i montaż dźwigu w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oleśnie.
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3,3a
Dodano: 2019-10-10 - Przebudowa z nadbudową dźwigu osobowego szpitalnego w Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zgodnie z dokumentacją projektową.
Dodano: 2019-07-25 - Przebudowa z nadbudową dźwigu osobowego szpitalnego w Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zgodnie z dokumentacją projektową
Dodano: 2019-03-07