Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 oraz towarzyszące roboty budowlane

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 oraz towarzyszące roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, których zakres obejmuje dostawę i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 wraz z towarzyszącymi robotami remontowymi. Roboty będą realizowane w oparciu o uzgodnioną dokumentacje projektową, na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę nr WB.6740.647.2013 z dnia 03 grudnia 2013r. Budynek, w którym realizowane będą roboty to obiekt zabytkowy, wpisany do Ewidencji Zabytków. Zamawiający jest w posiadaniu postanowienia o uzgodnieniu przedmiotowego zadania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - załącznik nr 2 do SIWZ - opis ogólny przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą poniższe elementy: A. projekt budowlany: część architektoniczna I. część opisowa - załącznik nr 2.1. do SIWZ II. część rysunkowa - plik załączników nr 2.1. do SIWZ, w tym: - plan sytuacyjny - załącznik nr 2.1.1. do SWIZ - rys. nr 1 - rzut piwnic - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.2. do SIWZ - rys. nr 2 - rzut parteru - usytuowanie parteru - załącznik nr 2.1.3. do SIWZ - rys. nr 3 - rzut I piętra - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.4. do SIWZ - rys. nr 4 - rzut II pietra - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.5. do SIWZ - rys. nr 5 - przekrój - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.6. do SIWZ - rys. nr 6 - rzut piwnic - stan istniejący - załącznik nr 2.1.7. do SIWZ - rys. nr 7 - rzut parteru - stan istniejący - załącznik nr 2.1.8. do SIWZ - rys. nr 8 - rzut I piętra - stan istniejący - załącznik nr 2.1.9. do SIWZ - rys. nr 9 - rzut II pietra - stan istniejący - załącznik nr 2.1.10. do SIWZ - rys. nr 10 - przekrój A-A - stan istniejący - załącznik nr 2.1.11. do SIWZ - rys. nr 11 - widok B-B - stan istniejący - załącznik nr 2.1.12. do SIWZ - rys. nr 12 - rzut piwnic - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.13. do SIWZ - rys. nr 13 - rzut parteru - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.14. do SIWZ - rys. nr 14 - rzut I piętra - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.15. do SIWZ - rys. nr 15 - rzut II piętra - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.16. do SIWZ - rys. nr 16 - przekrój A-A - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.17. do SIWZ - rys. nr 17 - widok B-B - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.18. do SIWZ - rys. nr 18 - widok balustrady - załącznik nr 2.1.19. do SIWZ - rys. nr 19 - detal słupka - załącznik nr 2.1.20. do SIWZ - rys. nr 20 - rzut poziomy i pionowy windy - załącznik nr 2.1.21. do SIWZ - rys. nr 21 - wytyczne budowlane - załącznik nr 2.1.22. do SIWZ - rys. nr 22 - schemat instalacji zasilającej - załącznik nr 2.1.23. do SIWZ - rys. nr 23 część konstrukcyjna I. część opisowa, w tym: - projekt budowlany - opis techniczny załączniki nr 2.2.a i 2.2.b do SIWZ - zestawienie elementów - załącznik nr 2.2.c. do SIWZ - zestawienie stali zbrojeniowej - załącznik nr 2.2.d do SIWZ - ekspertyza techniczna - załącznik nr 2.2.e do SIWZ II. część rysunkowa - plik załączników nr 2.2. do SIWZ, w tym: - rzut fundamentów - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.1. do SIWZ - rys. nr K.1 - rzut piwnic - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.2. do SWIZ - rys. nr K.2 - rzut parteru - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.3. do SIWZ - rys. nr K.3 - rzut I piętra - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.4. do SIWZ - rys. nr K.4 - rzut II piętra - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.5. do SIWZ - rys. nr K.5 - przekrój pionowy - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.6. do SIWZ - rys. nr K.6 instalacje elektryczne I. część opisowa - załącznik nr 2.3.a i 2.3.b do SIWZ W tym część rysunkowa - instalacje elektryczne - rzut piwnic - rys. nr 1 - instalacje elektryczne - rzut parteru - rys. nr 2 - schemat zasilania windy - rys. nr 3 B. przedmiary robót: części: budowlana i konstrukcyjna - załącznik nr 2.4. do SIWZ instalacje elektryczne - załącznik nr 2.5. do SIWZ C. specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót część budowlana - załącznik nr 2.6. do SIWZ instalacje elektryczne - załącznik nr 2.7. do SIWZ UWAGA!!! Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu finansowo - rzeczowego robót. 3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały i urządzenia) - 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45313100-5 - Instalowanie wind 3. Wymagany termin wykonania zamówienia 1) Termin wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania umowy w nieprzekraczalnym terminie 90 (dziewięćdziesiąt) dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy. 2) Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający zakres, wartość i terminy poszczególnych robót zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy, po wyborze oferty najkorzystniejszej a przed podpisaniem umowy. 3) Uzgodniony harmonogram finansowo - rzeczowy stanowić będzie załącznik do umowy. 4. Płatnikami w niniejszym postępowaniu są: 1) Sąd Okręgowy w Częstochowie - w zakresie dostawy i montażu konstrukcji dźwigu, dźwigu osobowego oraz związanych z montażem windy robót konstrukcyjnych poz. 43, 44, 45, 54, 55, 56, 61, 62, 70, 71, 72, 92 i 93 przedmiaru robót w części konstrukcyjnej i budowlanej (załącznik nr 2.4. do SIWZ) oraz wszystkie pozycje przedmiaru robót dot. instalacji elektrycznych (załącznik nr 2.5. do SIWZ); 2) Sąd Rejonowy w Lublińcu - w zakresie robót budowlanych towarzyszących, koniecznych do wykonania w związku z budową szybu i instalacją windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu pozycje przedmiaru robót dot. konstrukcyjnej i budowlanej z wyłączeniem pozycji 43, 44, 45, 54, 55, 56, 61, 62, 70, 71, 72, 92 i 93 (załącznik nr 2.4. do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 67 1130 1091 0003 9085 6990 0001; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego powyżej SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 6 000,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. akt IR-351-1-07/14 przetarg nieograniczony na: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 oraz towarzyszące roboty budowlane. 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 14. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach