Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
- Data zamieszczenia: 2018-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miodowa 14
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
REGON: 27627111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dźwigu osobowego szpitalnego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w pawilonach B, C, D Szpitala Powiatowego w Zawierciu – 3 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż dźwigu osobowego szpitalnego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w pawilonach B, C, D Szpitala Powiatowego w Zawierciu – 3 pakiety, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ: Pakiet - 1 Dźwig pawilon B (Izba przyjęć), Pakiet - 2 Dźwig pawilon C, Pakiet - 3 Dźwig pawilon D. Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 13.07.2018r. godz. 10:00– pokój nr 109, I piętro, Pawilon A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według zał. nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według zał. nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5. pkt. a-b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 a-b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia dokumentu na wezwanie. c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia dokumentu na wezwanie, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem e)W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kabin windowych w budynkach: O/Chorzów ul. gen. H. Dąbrowskiego 45, O/Chorzów ul. Lwowska 2, Inspektorat w Katowicach ul. gen. J. L. Sowińskiego 2
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana dźwigu osobowego na urządzenie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-08 - Zaprojektowanie oraz dostawa i wymiana dźwigu elektrycznego w istniejącym szybie w budynku DPS Racibórz
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa i montaż windy osobowej w istniejącym szybie w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
Dodano: 2022-09-28 - Dostawa i montaż windy osobowej w istniejącym szybie w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie
Dodano: 2022-09-13 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2020-10-21 - Adaptacja i przebudowa pomieszczeń Miejskiej biblioteki publicznej w Ustroniu im. Jana Wantuły
Dodano: 2020-09-21 - Wymiana – modernizacja dźwigu osobowego w budynku Wydziału Chemicznego przy ul. Krzywoustego 6 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/51/MW
Dodano: 2020-09-09