Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Ośrodka Zdrowia w Czyżewie - Osadzie

Urząd Gminy Czyżew-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 18-220 Czyżew-Osada, ul. Mazowiecka 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2755036 , fax. 086 2755063
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czyżew-Osada
    ul. Mazowiecka 34 34
    18-220 Czyżew-Osada, woj. podlaskie
    tel. 086 2755036, fax. 086 2755063
    REGON: 00053139300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czyzewosada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Ośrodka Zdrowia w Czyżewie - Osadzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu hydraulicznego pionowego, 3 przystankowego przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia położonym przy ul. Polnej 5B w Czyżewie Osadzie 2. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmie do wykonania: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej, 2) dostawę windy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, 3) montaż, 4) sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie, 5) dopuszczenie do eksploatacji, 6) wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, 7) rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, 8) dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 9) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 3. Dane dotyczące windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych : 1) winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybie o wymiarach 1550x1750mmm 2) Winda musi spełniać następujące parametry techniczne: a) typ dźwigu- osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, b) napęd hydrauliczny, zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny, c) udźwig - minim. 630kg d) kabina: - nieprzelotowa, - wykonana ze stali nierdzewnej, - adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, - podłoga- wykładzina antypoślizgowa, - panel dyspozycji z przyciskami w wykonaniu antywandalowym - kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego. e) Drzwi kabinowe automatyczne , f) Drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewnej, g) Wymiary szybu 1550mmx1750mmm, h) Ilość przystanków - 3,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają podane warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną robotę polegającą na dostawie dźwigu osobowego wraz z jego montażem, wykonaną w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art. 12, art. 12 a oraz z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Spełnianie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z punktem VI SIWZ) Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia co musi jednoznacznie wynikać z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót stanowiących przedmiot zamówienia tj. dostawa dźwigu osobowego wraz z jego montażem, wykonana w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów, że te roboty zostały wykonane należycie - wykaz należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 6. Wykaz podwykonawców zatrudnionych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy - załącznik nr 4 do SIWZ 7. Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia - załącznik nr 5 8. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czyzewosada.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach