Przetargi.pl
Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych w budynku Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5511228 w. 342 , fax. 058 5517006
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie
    ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 63/65
    81-731 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5511228 w. 342, fax. 058 5517006
    REGON: 19134832100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych w budynku Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych w budynku Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 Ogólna charakterystyka urządzeń: Dźwig ratowniczy - 11 przystanków: - udźwig - 1000 kg - prędkość zespołu napędowego 1 m/s, sterowany falownikiem - kabina z drzwiami automatycznymi teleskopowymi z napędem regulowanym - minimalna długość kabiny z możliwością wniesienia pacjenta noszami - 200 cm - ściany i drzwi kabiny z blachy nierdzewnej tłoczonej - szerokość drzwi kabinowych 900 mm - drzwi szybowe automatyczne malowane proszkowo na kolor szary - oświetlenie podstawowe fluoroscencyjne pośrednie - podłączenie dźwigu dodatkowo do zasilania z agregatu - podłoga wykończona wykładzina przeciwpoślizgową, trudnościeralną, niepalną - lustro na całej szerokości ściany tylnej od połowy jej wysokości - poręcz boczna (wzdłuż ściany kabiny) - system wentylacji w kabinie - kaseta dyspozycji oraz kasety wezwań przystosowane do jazdy specjalnej (stacyjki kluczykowe) - zjazd awaryjny Dźwig osobowy - 11 przystanków: - udźwig - 1000 kg - prędkość zespołu napędowego 1 m/s, sterowany falownikiem - oznaczenia pięter w windzie pismem punktowym lub wypukłym - informacja głosowa, na którym piętrze winda się znajduje - kabina z drzwiami automatycznymi teleskopowymi z napędem regulowanym - wymiary kabiny dostosowane (maksymalnie) do istniejącego szybu - ściany i drzwi kabiny z blachy nierdzewnej tłoczonej - szerokość drzwi kabinowych 900 mm - drzwi szybowe automatyczne malowane proszkowo na kolor szary - oświetlenie podstawowe fluoroscencyjne pośrednie - podłączenie dźwigu dodatkowo do zasilania z agregatu - podłoga wykończona wykładzina przeciwpoślizgową, trudnościeralną, niepalną - lustro na całej szerokości ściany tylnej od połowy jej wysokości - poręcz boczna (wzdłuż ściany kabiny) - system wentylacji w kabinie - zjazd awaryjny Zakres robót: - wykonanie i uzgodnienie dokumentacji modernizacji z UDT i Zamawiającym oraz sporządzenie dokumentacji odbiorowej. - demontaż istniejącej kabiny. - dostosowanie parametrów istniejących tablic sterowych do dźwigu z nowym zespołem napędowym o prędkości 1 m/s, sterowanym falownikiem. - montaż kabiny. - montaż systemu wentylacji w kabinie. - przełożenie instalacji telefonicznej łączącej kabinę z recepcją. - wykonanie prac budowlanych związanych z modernizacja dźwigu w zakresie niezbędnym do przywrócenia stanu pierwotnego (obróbka otworów drzwiowych, przełożenie boazerii). Szczegółowy zakres robót i opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą: spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Uprawnienia Dozoru Technicznego 3. Wykaz prac zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówieni wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 prace potwierdzone załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujący ubezpieczeniem okres związania ofertą. 7. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w Art. 22ust. 1 pkt 1-4 Ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-helios.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach