Przetargi.pl
Dostawa i montaż bram przemysłowych w budynkach zaplecza technicznego

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Domejki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7223400 , fax. 076 7223410
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
    ul. Domejki 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7223400, fax. 076 7223410
    REGON: 39039138900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż bram przemysłowych w budynkach zaplecza technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz montaż bedących przedmiotem dostawy bram przemysłowych w budynkach zaplecza technicznego. 1. Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów - 4 szt. 2. Hala napraw warsztatów autobusowych - 2 szt. 3. Dział napraw silników 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442213008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 6 000 PLN (sześć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do dnia 06 lipca 2009 r. godz. 9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy, usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto dla jednego odbiorcy nie mniejszej niż 200 000 PLN. Zamawiający uzna spełnienie wymagania, jeżeli wykonawca wykaże przynajmniej 2 dostawy, usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na kwotę brutto nie mniejszą niż 200 000 złotych każda. 3. Wykonawca posiada aktualną w okresie trwania umowy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 PLN. Ocena spełniania warunków odbywać sie będzie na podstawie wymaganych dokumentów na zasadzie, spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy -Prawo zamówień publicznych. 4. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, / zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię polisy / inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000 złotych. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom,usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto dla jednego odbiorcy nie mniejszej niż 200 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy, usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach