Przetargi.pl
Budowa kompostowni odpadów w systemie KUSS lub równoważnym ze sterowaniem napowietrzanym pryzm

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8566350 w. 103 , fax. 076 7233763
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8566350 w. 103, fax. 076 7233763
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompostowni odpadów w systemie KUSS lub równoważnym ze sterowaniem napowietrzanym pryzm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest Budowa kompostowni odpadów w systemie KUSS lub równoważnym ze sterowanym napowietrzaniem pryzm. Zakres inwestycji: 1) budynki i budowle a) plac betonowy o pow. 10 007 m2, wraz z wydzielonym miejscem magazynowania odpadów o pow. 913,8 m2 b) utwardzony dojazd do kompostowni z kruszywa łamanego o długości 25 m, szerokości 5,50 m i powierzchni 137,50 m2 c) wiata technologiczna o powierzchni 300 m2, pod którą umieszczone będą urządzenia technologiczne d) kontener w którym umieszczone zostaną pomieszczenia socjalne i biurowe e) pas komunikacyjny wzdłuż murków oporowych z kostki chodnikowej o szerokości 1,90 m i powierzchni 320 m2 f) dwa podziemne zbiorniki bezodpływowe wraz z separatorami koalescencyjnymi na wody opadowe i odcieki z placu betonowego o pojemności 60m3 każdy wraz z pompownią g) podziemny dwukomorowy zbiornik na ścieki sanitarne o pojemności 7m3 h) dwadzieścia murków oporowych o łącznej powierzchni 30m2 2) sieci wodne i kanalizacyjne a) zasilanie główne kompostowni w wodę pitną rurociągiem ( w tym zasilanie podziemnych zbiorników wód opadowych) poprowadzonym w ziemi b) zasilanie kontenera socjalno- biurowego w wodę pitną rurociągiem poprowadzonym w ziemi c) zasilanie hydrantu p.poż w wodę pitną rurociągiem poprowadzonym w ziemi d) system liniowego odwodnienia placu z rusztem szczelinowym e) rurociąg ścieków sanitarnych z kontenera socjalno- biurowego do dwukomorowego zbiornika ścieków sanitarnych z rur kielichowych 3) sieci elektroenergetyczne i rozdzielnica niskiego napięcia a) zasilanie główne kompostowni kablem niskiego napięcia poprowadzonym w ziemi od istniejącej stacji transformatorowej do projektowanego złącza kablowego przy wiacie b) rozdzielnia główna niskiego napięcia umieszczona w wiacie kompostowni c) zasilanie dziesięciu szaf sterowniczych dmuchaw powietrza z rozdzielnicy kablami ułożonymi w ziemi d) zasilanie pomp wód opadowych z rozdzielnicy kablami ułożonymi w ziemi e) zasilanie kontenera socjalno- biurowego z rozdzielnicy kablem ułożonym w ziemi f) zasilanie oświetlenia terenu z rozdzielnicy kablem ułożonym w ziemi g) instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze wiaty h) zasilenie oświetlenia wiaty 4) Budowa, montaż, uruchomienie i zaprogramowanie 20 pryzm kompostowych (modułów) z wyposażeniem: a) sondy tlenowe -20 szt. b) sondy temperaturowe- 20 szt. c) szafy sterownicze (10 szt.) wraz z odpowiednio zaprogramowanymi sterownikami ( 20 szt.) d) dmuchawy- 20 szt. e) rurociągi napowietrzające- 20 szt. UWAGA! Pryzmy kompostowe wraz z wyposażeniem będą finansowane przez EkoFundusz. Rodzaje robót budowlanych - roboty ziemne -place i drogi -beton, zbrojenie betonu, - konstrukcje stalowe - posadzki - roboty pokrywcze - izolacje - wykonanie robót murarskich, tynkarskich i malarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót, które będą stanowiły załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 150000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : 1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zmianami w dniu 04 września 2008 r. Dz. U. nr 171 poz. 1058). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.3) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień): Osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane tj.: 1. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą (bądź kilkoma osobami które łącznie spełniają poniższe warunki) posiadającą uprawnienia budowlane do: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 2. Osoba/-y o której mowa powyżej muszą spełniać poniższe warunki: - jest/są wpisana/e do PIIB Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.12) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Przez wartość zamówienia odpowiadającą wartości robót stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.13) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj,: -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia), przy czym ubezpieczenie musi spełniać następujące warunki minimalne: - okres ubezpieczenia: najpóźniej od terminu składania ofert przez co najmniej 210 dni, - suma ubezpieczenia- co najmniej 5.000 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg w/w/ dokumentów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 6) Wykonają siłami własnym nie mniej niż 70% zakresu rzeczowego robót. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.10) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno 7) Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.11) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 8) Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. 9) wpłacić wadium w wysokości 150.000,00 zł Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty : 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zmianami w dniu 04 września 2008 r. Dz. U. nr 171 poz. 1058)., według dodatku nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 8) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości i terenu, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 9) kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SIWZ na podstawie załączonego przedmiaru robót a także harmonogram rzeczowo- finansowy dopasowany do założeń Zamawiającego zgodnie z wymaganiami SIWZ 10) wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg załącznika nr 4.Łączna wartość zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom nie może być większa niż 40% wartości całego zamówienia. 11) Wykaz sprzętu i urządzeń- wg załącznika nr 5 do siwz oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 12) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg załącznika nr 6, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba która będzie wykonywać obowiązki kierownika budowy i kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia, jest wpisana na listę członków PIIB oraz jest aktualnie ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionej funkcji. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 13) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie minimum 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- co najmniej 1 zamówienie w tym zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- wg załącznika nr 7. Do załącznika należy dołączyć dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 14) gwarancja jakości Wykonawcy- wg załącznika nr 8. 15) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16) wypełniona i zaparafowana umowa- według dodatku nr 9 do SIWZ. 17) warunki zmian w umowie- wg załącznika nr 10. 18) dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach